PDA

Ver la versión completa : A vol d'ocell



Lafebre
08/02/2017, 17:45
Quina enveja, oi, del ocells, que ho pugin veure tot així?

7627
ISO 400
Nikkor 80-200 a 120 mm, f/2,8
1/800 sec.
+0,33EV

Jaume Franch
08/02/2017, 22:48
Uau! Com punyetes ho has fet?
Des d'un telefèric?
Un drone?
EscarapelaFF 40x

Lafebre
10/02/2017, 17:43
Ha, haaa!. No Jaume, no, no està fet amb un drone ni des d'un telefèric. És quelcom millor que això. Et deixaré que hi penseu una mica més (tot i que com pots veure, per aquest racó del forum no hi ha molta gent que hi tregui el nas) fins que pugi la propera foto. Això sí, si en la propera no l'encertes (encerteu?), prometo desvetllar "el secret". Moltes gràcies pel comentari, Jaume.

Xec Gomila
11/02/2017, 20:33
..aquesta ...uummmhh casi si es 'Cenital'... m'agradan les sombres,... fantastiques.... i no em molesten les copes dels arbres una mica cremades -

- ¿.viatge en globus... ei-3

Jaume Franch
11/02/2017, 20:34
Per l'ombra sembla que està feta des d'un edifici.

Raul Sintes
11/02/2017, 21:01
Des del telefèric del Tibidabo, no?

Carlos Silvestre
11/02/2017, 23:03
Ya está, lanzas la cámara al aire y que salga lo que sea. Una chiripa, vamos.Boig 40

Lafebre
12/02/2017, 13:35
..aquesta ...uummmhh casi si es 'Cenital'... m'agradan les sombres,... fantastiques.... i no em molesten les copes dels arbres una mica cremades -

- ¿.viatge en globus... ei-3

ei-5ei-5ei-5ei-5
Sí senyor! En Xec ho ha endevinat. Està feta durant una travessa en globus per la Cerdanya. És una experiència diferent i molt agraïda. Nosaltres l'hem fet dues vegades, en anys diferents, i les dues vegades l'hem fet a la Cerdanya, però hi ha varies empreses que organitzen vols d'aquests tipus i fan recorreguts -a més de per La Cerdanya- per l'Empordà, Osona, la Garrotxa i el Gironès. Potser que per algun lloc més que desconec. Pràcticament hi ha activitat cada setmana (si plou no es poden enlairar) i una de les gràcies és que saps d'on t'enlaires però no saps on aterraràs, perquè depen de la direcció del vent. S'ha de sortir molt d'hora al matí (en el moment de la trobada encara és de nit) i el preu inclou un bon esmorzar de forquilla un cop aterrats.

Ah!, Xec, no pretenc polemitzar, però les copes dels arbres no estan cremades. :very_drunk:

Jaume Franch
12/02/2017, 18:30
Bona!. No vaig pensar amb aquest tipos de "vol", francament.
Ben pensat, Xec.
Efectivament, les copes dels arbres, como a molt, estàn algo sobreexposades ( si ho estàn).

Xec Gomila
12/02/2017, 20:49
..uepp bona explicació del viatje en globus Vicens,... ahh i no,.. no polemizas, tot el contrari... :rolleyes: ..--