Ver la versión completa : Pasta !!
Francisco Aviles
31/01/2017, 22:08
Un Bode , Rico y con fundamento !!7590
Jaume Franch
31/01/2017, 22:45
Si es tracta de fil de llana, no es distingeix prou be. LLàstima perque la idea és genial.
El Blanc i negre aquest no em convenç.
Crec que pots millorar aquest bode. Segur.
Francisco Aviles
01/02/2017, 09:53
Gracies, Jaume
No es llana es una fibra, pero es igual sa meva idea, era un Bode amb un ambient diferent i sense tant detall, com veus a la imatge té bastant de gra el fons,.a mi m'agrada aquest blanc i negre
Una altra brillant idea de les teves, Xiscu. Ja et dic, com a idea la trobo molt bona, però no em facis dir el perquè, però no m'acaba "d'atrapar" com d'altres teves. Una pregunta, que no pas un suggeriment. En la distribució dels elements, a l'estar el ganivet amb la fulla de tall cap enfora, em fa sortir la mirada de la imatge. Creus que si l'invertissis (posar el mànec on hi ha la fulla, i la fulla on hi ha el tall), la sensació seria la mateixa?
Francisco Aviles
01/02/2017, 23:03
Una altra brillant idea de les teves, Xiscu. Ja et dic, com a idea la trobo molt bona, però no em facis dir el perquè, però no m'acaba "d'atrapar" com d'altres teves. Una pregunta, que no pas un suggeriment. En la distribució dels elements, a l'estar el ganivet amb la fulla de tall cap enfora, em fa sortir la mirada de la imatge. Creus que si l'invertissis (posar el mànec on hi ha la fulla, i la fulla on hi ha el tall), la sensació seria la mateixa?
Raó,tens Vicenç,si que quedaria millor,Gracies
Carlos Silvestre
02/02/2017, 08:57
Difícil equilibrio
Pues a mí si que me gusta, oye. Muy buena idea!
Francisco Aviles
02/02/2017, 20:53
Gracias, Jose
Ya me doy por satisfecho, al menos le gusta a uno..[emoji2]
Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Jorge Castro
04/02/2017, 19:31
Como siempre qué buena idea y buena foto, aunque es verdad que le falta algo de fuerza, está (fíjate lo que te digo, que viene al pelo) un poco empastada, o sea que yo creo que con un poco mas de contraste le hubiera ido mejor, incluso te diría que un fondo casi negro la hubiera favorecido mucho. En esta ocasión me gustan mucho las sombras de la izquierda. Y ahora la pregunta ¿El tenedor está sujeto a la mesa y el cuchillo tapa la sujección?
Francisco Aviles
08/02/2017, 23:19
7630Otra versión del tema
M'agrada més aquesta versió, Xiscu. Al meu criteri, ara la foto queda més "tancada" i al fer-la en color, els encertats tocs de vermell li dónen el toc de gràcia. M'agrada la combinació dels colors dels objectes amb els del fons.
Has canviat de tipus de pasta, eh! :)
Francisco Aviles
10/02/2017, 19:08
[emoji2]Gracies !!
Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Jaume Franch
10/02/2017, 22:54
A mí també m'agrada més aquesta. Molt més.
Raul Sintes
11/02/2017, 21:13
Arribo tard Xisco, però desprès d'hacer llegit els comentaris que t'han fet, també em quedo amb sa darrera. ei-7
Joan A. Gomila
12/02/2017, 21:30
Jo encara arribo més tard que en Raul, compartesc els comentaris que s'han fet fins ara, tot i que en aquesta darrera hi trobo a faltar que es vegin sencers tots els coberts.