PDA

Ver la versión completa : Atureu aquesta música!



Joan Carres
16/01/2017, 18:19
Ara que ja no sóc un principiant, ja hi pujat una foto, en pujo un altre. Liverpool, no és un foto muntatge, la estàtua sobre la terrassa d'un hotel, alineada amb la torre de la ràdio,dóna aquesta imatge.

Nikon d750. Nikkor 70-300 a 145. f8,0 1/320 ISO1007501

Lafebre
17/01/2017, 13:10
Molt ben vista i ben composada. M'agrada. Trobo que li manca una mica d'aire per l'esquerra, però intueixo que no vas tenir manera possible de donar-li. A l'igual que a la primera foto, crec que una mica més de contrast li aniria bé.

Francisco Aviles
18/01/2017, 10:19
Bona composició, com diu en Vicenç am un poquet de contrast millorará.

Jaume Franch
18/01/2017, 15:02
A part dels comentaris de'n Vicenç, diria que la torre està un pel inclinada y que a la estatua li manca una mica de focus.

Lafebre
18/01/2017, 19:48
A part dels comentaris de'n Vicenç, diria que la torre està un pel inclinada y que a la estatua li manca una mica de focus.
No voldria ficar-me on no em demanen, Jaume, però jo diria que la torre no està inclinada, sinó que és un efecte òptic. Aquest tipus de construccions acostumen a ser tronc-còniques. Si prens la referència de verticalitat per ambdues bandes veuràs que la línia que delimita la torre per la seva dreta està inclinada en sentit contrari a la línia que delimita la torre per la seva esquerra. Si no anem a discutir sobre "microcollonèssimes" de grau i prens com a referència els punts negres que hi ha al centre de la construcció, veuràs que la torre no te perill de caure. :cool:

Joan Carres
18/01/2017, 21:43
Gràcies companys pels comentaris. No, la torre no està inclinada, la vaig referenciar als punts negres al mig de la torre i, si aquests són verticals, la torre és vertical. Vicenç, també penso que li falta aire a l'esquerra, però hi havia l'edifici. Com és resolt en aquests casos? Afegir l'edifici que aporta informació innecessària i desequilibra la imatge o treure l'aire necessari?

Afegeixo la foto revelada amb més canya, no tan plana, i amb color. Que en penseu? Aquesta resposta és molt important per mi doncs, moltes vegades, no sé si presentar les fotos en color o en B/N. Quin és el criteri? Personalment m'agrada més el B/N.

7529

7530

Jaume Franch
18/01/2017, 23:38
Mentres es mantingui aquesta versió en B&N , em decanto per la de color.
Prueba a darle más caña al contraste en la de B/N, a ver si te gusta más. Imagen>Brillo/Contraste> Contraste a +50, por ejemplo.

Lafebre
19/01/2017, 18:21
Joan, ja vaig dir en el meu comentari que intuïa que no vas tenir manera possible de donar-li més aire per l'esquerra. Aquestes coses solen pasar més sovint del que ens agradaria i també sovint no hi ha cap alternativa prou vàlida. Però sempre és millor tenir la foto encara que li manqui aire que no tenir-la.

Joan, tot i que jo sóc un amant del blanc-i-negre, en aquest cas i veient les dues fotos una al costat de l'altra, em decanto per la de color. Si a tu t'agrada més la BN, prova de donar-li una mica més de contrast amb "curvas", a veure que et sembla.

Joan Carres
21/01/2017, 18:30
Hi aplicat les indicacions d'en Jaume i d'en Vicenç a aquesta nova versió, les dues al mateix temps i funciona! Hiaprès molt en aquest procés! Moltes gràcies de nou!

7553

Joan A. Gomila
22/01/2017, 11:17
Tot i que la versió en blanc i negre ha millorat, encara em segueix agradant més la de color en aquest cas en concret, però sempre ha de prevaler el gust de l'autor. Jo encara provaria de donar-li més canya a aquest blanc i negre.