Iniciar sesión

Ver la versión completa : Minimalista

Cisco Dura
14/01/2017, 16:57
Hola a tots, en primer lloc desitjar a tots un bon any, cosa que no havia fet. En segon terme, com sempre, ses meves aportacions són sempre molt intermitents, cosa que des d'aquí vull demanar disculpes. En tercer lloc donar la benvinguda en els nous fotofinderos. La fotografia que avui vull compartir per comentar amb vosaltres és l'intent d'aconseguir un efecte minimalista.
Dades: Iso 100 focal 37 mm Diafragma f/10 Velocitat 13 segons Filtre DN 6 passos. (dia plujos d'aquesta tardor sense sol)
7471

Xec Gomila
14/01/2017, 17:21
Hola Cisco,.... -- sa meva critica...: no me desagrada,.. lo que a primer cop de vista la trobo masa primer pla,.. :rolleyes:

.. gracies per co,mpartir...

Carlos Silvestre
14/01/2017, 17:55
Estoy con Xec. Tal vez abriendo más se tendría mayor sensación de silla en solitario en la playa. ¿Y en BN?

Cisco Dura
15/01/2017, 09:16
Xec quant a la falta d'aire o massa en primer planó estic completament d'acord, Inclús la vaig fer vertical. Carlos en B/N, inicialment la meua proposta era així, però vaig tenir dubtes i encara les tenc, pos les dues versions perquè en diguem la vostra opinió.
7478
7479

Jaume Franch
15/01/2017, 12:20
(Xec, tens raó. M'he equivocat.
Espero que no et molesti que hagi tret els dos comentaris que hem fet al respecte. Ho faig per no interferir en el fil d'aquest tema de'n Xiscu. Gràcies.)

Ciscu:
En color hi veig una proposta de llum i contrast que m'agrada més que la que tu presentes.
Em permeto fer-te aquesta proposta, on he variat la posició dels cursoas extrems de l'histograma. A veure què et sembla.
7482

Respecte a la teva versió en Blanc i Negre, tot i que no em desagrada, he provat a fer-li un processat segons mètode Rob Carr i m'agrada més (la he guardat). Però, com saps , això va a gustos.

Lafebre
15/01/2017, 13:31
Cisco, m'agrada molt la idea però a l'igual que en Xec i en Carlos, penso que la cadira està massa en primer pla. Respecte a si en color o en BN, no puc definir-me per cap perquè crec que les dues opcions que ens presentes les hi pots treure encara més profit en el procés d'edició. Ja que vas tenir la (bona) idea, Ciscu, crec que val la pena que la treballis més.

Francisco Aviles
15/01/2017, 19:44
Molt bona, Cisco
Idea estupenda

Cisco Dura
17/01/2017, 18:44
He tornat a provar de retocar la fotografia amb aquest resultat, per si ha millorat. Jaume també l'he retocada en blanc i negre fent el retoc de Robert Carr i a jo personalment no m'acaba de fer. I si més aquest segon intent. No tenc inconvenient que posis el teu resultat per així poder compara, encara que sé que no tens el raw.
7510
7511
Aquest mateix dia van fer altres proves que ja aniré mostrant per comentar com per exemple aquesta que en va servir com felicitació de nadal.
7512

Jaume Franch
17/01/2017, 20:07
Veig que has fet feina.
La de color que acabes de presentar, la veig un poc forçada de contrast/color (pel meu gust).

T'adjunto el B/N que em va sortir amb el mètode de'n Rob Carr:

7513

potser m'agrada més la teva versió.