PDA

Ver la versión completa : Una altra auba a Fornells

Cisco Dura
14/01/2017, 16:50
Hola a tots, en primer lloc desitjar a tots un bon any, cosa que no havia fet. En segon terme, com sempre, ses meves aportacions són sempre molt intermitents, cosa que des d'aquí vull demanar disculpes. En tercer lloc donar la benvinguda en els nous fotofinderos. I quant al tema del mes la fotografia que present, crec que si compleix les condicions encara, que tinc els meus dubtes. Si és així, la puc canviar de secció.
Dades: Iso 100 Focal 34 mm Diafragma f/9 Vel.1/20 Polaritzador Filtre al cel Degradat invers 3 passos
7470

Carlos Silvestre
14/01/2017, 17:37
Buena composición y buena luz, Cisco.
No la veo como contraluz, eso sí.

Jaume Franch
15/01/2017, 00:11
Foto molt guapa, Cisco.
Estic d'acord en que no queda gens clar que es tracti d'un "contrallum".
Quan em diguis, podem traslladar aquesta foto a un altre subfòrum, o esborrarla in tornar-la a pujar. Com vulguis.

Cisco Dura
15/01/2017, 07:29
Jaume pots traslladar aquesta foto a un altre subforum. Gràcies i disculpes

Lafebre
15/01/2017, 13:21
Comparteixo l'opinió d'en Carlos, bona composició i bona llum. Molt agradable de vuere. M'agradaria destacar la llum i textures de la barca.

Francisco Aviles
15/01/2017, 19:45
M´agrada molt Cisco
Uns tons suaus i molt agradables

Lemon
15/01/2017, 22:54
La imagen perfecta. Lo único que a mi parecer, el marco encajona la foto. Por lo demás, un 10.

Lluis Surralles
16/01/2017, 11:43
Molt bona foto que no crec que s´hagi de canviar d´apartat. Es una foto prou bona per estar a "Fotos a cmentar". El llum, la composició, els colors, vaja, tot.
Si em permeteu faré un petit comentari. Jo la barca l´hagués posat a l´altre costat i mirant cap a dins. Com que no sé posar l´emoticino, ho dic amb dues paralules: foto findera

Cisco Dura
17/01/2017, 18:51
Estic content que en general us agradi. Jose quant al marc encaixona la imatge, no ho sé, tan sols dir-te que quasi totes per no dir totes, les fotos que penj al forum o altre lloc sempre hi pos un marc supòs que és un costum, és una forma més de personalitzar-les.

Francisco Aviles
17/01/2017, 20:02
Cisco m'agrada Molt sa teva Feina ... Seguéis axi

Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

Lemon
18/01/2017, 12:32
Está claro que la personalización de la foto va en cada uno. Yo también tuve mi época de marcos hasta que vi que, a mi forma de ver, el marco frenaba la expansión visual de la imagen. Pero como bien dices y comparto, es muy personal. ei-10