PDA

Ver la versión completa : Fantasia a Viella

LluisSurralles
18/09/2011, 16:53
La setmana passada vaig estar a Viella amb el Joventut, i en una petita estona que em va quedar lliure vaig sortir a fer algunes fotos. Em vaig atrevir a composar aquesta uqe té molt treball afegit. Espero que us agradihttps://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=10936 0&g2_serialNumber=2

CarlosSilvestre
18/09/2011, 18:11
Bien buscada la simetría pero desmerece la foto el recorte del extremo superior del tejado.

VLafebre
18/09/2011, 19:18
Sí, la foto té un encant especial per aquest enquadrament que li has donat, però coincideixo amb en Carlos que és una llàstima que la punta de la casa estigui tallada. No hi surt a l'original o és que l'has volgut retallar just pel vèrtex blanc?

XecGomila
18/09/2011, 19:47
Bona prespectiva .. m'agrada,, .
...ho sento pero no me acaba de convença el retall de la punta central i el blau..... no trobau masa saturat .¿¿... ,* *
gracies LLuis ....

LluisSurralles
18/09/2011, 21:03
La franja negra de encima del tejado es añadida. También esta cambiado el cielo, porque lo queria azul marino. Quizás si que está demasiado cortado pero no me cabia en el encuadre. Por esto la quise acabar en el vértice claro. Se podria recomponer pero creo que no merece la pena.

imported_admin
18/09/2011, 21:44
Apart dels comentaris ja fets, trobo a faltar definició. La veig algo pixellada. Vosaltres no?

PepePenafiel
19/09/2011, 06:25
Como ejercicio de simetría me parece de los más acertado.
Nada que añadir a lo ya dicho.