Ver la versión completa : Open walls
La tardor passada es va celebrar a Barcelona l'Open Walls, una trobada sobre art urbà i que va tenir el centre d'activitats a la Nau Bostik. La vaig visitar i em va agradar molt aquest mural, però em va semblar que per una foto li mancava alguna cosa més, idealment una figura humana. Em vaig esperar pensant que "alguna cosa" passaria, fins que al cap de poca estona aquest visitant es va mostrar interessat pel detall dels traços.
7398
ISO 200
Nikkor 24-70 a 60 mm, f/6,3
1/640 sec.
Francisco Aviles
30/12/2016, 12:31
Molt bona visió, Vicenç va valer la pena l'espera
Jaume Franch
30/12/2016, 21:15
Em sembla una EXTRAORDINARIA FOTO, Vicenç !
Genial, no tinc més qualificatius!.
Per mí, una de les millos que t'he vist ( o una de les que més m'agrada)
Chapeau!.
EscarapelaFF 100x
Joan A. Gomila
01/01/2017, 13:05
Vas tenir el dó de l'oportunitat per triar el moment en que vas disparar.
Em molesta bastant la càmera de vigilància de la part superior, els altres elements de la paret no em molesten tan però la càmera si. Una opció seria retallar just per davall del cartell de la part superior esquerra, pens que tot i retallar una part de l'obra pintada la foto guanyaria, però aquestes coses son a gust de l'autor.
Jaume Franch
01/01/2017, 13:23
Discrepo Joan A.
Crec que la càmera forma part del context i de la ubicació de la foto. Si s'ha de tocar que sigui per que surti sencera.
Ja veus.
Joan A. Gomila
01/01/2017, 13:26
Discrepo Joan A.
Crec que la càmera forma part del context i de la ubicació de la foto. Si s'ha de tocar que sigui per que surti sencera.
Ja veus.
Entenc els teus motius, Jaume. No sempre veim ses coses de la mateixa manera i açò ens enriqueix a tots. [emoji3]
Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk
Jaume Franch
01/01/2017, 13:30
... i açò ens enriqueix a tots. [emoji3]
Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk
Doncs... acabo de mirar el saldo i no hi ha hagut moviment... RisaDents 30
Vas tenir el dó de l'oportunitat per triar el moment en que vas disparar.
Em molesta bastant la càmera de vigilància de la part superior, els altres elements de la paret no em molesten tan però la càmera si. Una opció seria retallar just per davall del cartell de la part superior esquerra, pens que tot i retallar una part de l'obra pintada la foto guanyaria, però aquestes coses son a gust de l'autor.
Sí, Joan A., tens raó, aquestes coses són a gust de l'autor. En aquest cas, el meu criteri va ser que s'havia de conservar l'atmosfera del lloc i el context on estava feta la foto. Vivint l'indret i el moment de la foto, pel meu punt de vista tan important era la magnífica obra com els detalls que l'envolten. Des de la càmera de seguretat als cables de la paret, les jardineres, el cartell de "NAVE 01" junt en aquest punt, com el visitant, que em va fer aquest regalàs. Moltes gràcies per comentar, Joan A.
Xec Gomila
02/01/2017, 22:34
..Vicens,... m'encanta mirarla,.. de cada vegada mes,... :Generic: . ... i tal vegada, .. si,... m'agraderia veura sa càmera de seguretat al complet...
Salutacions....
Pedro Riveiro
03/01/2017, 17:08
Molt bona, m'agrada així com està.
Lluis Surralles
05/01/2017, 11:02
Tens Raó, Xec. O potser treure la càmara. La foto es molt bona.
Carlos Silvestre
07/01/2017, 17:28
Buenísimo el momento. La espera fue compensada.EscarapelaFF 100x
Raul Sintes
07/01/2017, 19:20
Pens que en aquesta foto el dispar en si es lo de menys importància, el secret està en saber esperar la ocasiò en fer el clic per treure una molt bona imatge.
Bep Taltavull
08/01/2017, 21:47
M'agrada molt aquesta imatge Vicenç, així, tal qual. :very_drunk: