Ver la versión completa : Dancing
Lluis Surralles
29/12/2016, 09:26
Ja fa temps que volia penjar aquesta foto pero no savía com acabar-la. El fons era parket del pavelló Paris Bercy. Ara he intentat dunar-li un aire mes teatral. No sé si ho he aconseguit.7396
No sé si ho definiria com un "aire teatral", però m'agrada la foto.
Lluis Surralles
29/12/2016, 12:56
Jo al terra hi veig cosetes que no m´agradan pero que no sé com resoldre-ho.
Jaume Franch
30/12/2016, 21:03
Jo la veig be.
Amb el focus deu ser difícil uniformar el terra.
Francisco Aviles
31/12/2016, 10:30
Está molt bé , LLuis !!
Joan A. Gomila
01/01/2017, 13:15
Lluis: Hi veig coses que m'agraden molt a la foto i altres no tant....
La pose de la ballarina la trob excel.lent i molt ben captada al moment just.
El reflexe al terra de la ballerina, sobretot la part del perfil de la cara, el trobo de luxe.
La zona més clara del terra, no se si està sobreexposada però, pel meu gust, atreu massa la vista, tot i que la resta del processat m'agrada molt com t'ha quedat.
La franja negra del darrera, no l'entenc...pens (i potser m'equivoc) que la vas crear tu per eliminar elements que no volies que sortissin a la foto, però el fet de veure la linea de la pista que acaba en sec quan troba la franja negra em fa una sensació extranya.
Finalment, em manca una mica més d'aire per la part superior de la foto.
En aquest casos, intent donar més valor a les coses positives que a les negatives, per tant, enhorabona Lluis!!!
Lluis Surralles
01/01/2017, 13:44
Gràcies a tots. Si, si, Joan A.: la franja negre es per eliminar imatges no desitjades. Ho he fet de la millor forma que he pogut. Si no ha quedat millor es perque no en sé mes.
Raul Sintes
02/01/2017, 19:22
Tal com comenta en Joan A. hi ha moltes coses a destacar de la fotografia i no és fàcil fotografiar una persona en moviment al damunt d'un escenari. Per jo la foto està ben realitzada, però vull fer-te un comentari, ja sé que t'agraden els vinyetjats i a mi també, però a n'aquest cas, a mi em dona la sensació que estàs embrutant part de la llum del focus i també de la part fosca del costat, especialment la part dreta de la imatge. Pot ser no, però penso que te quedaria millor sense o amb un vinyetjat més suau.
Lluis Surralles
02/01/2017, 22:49
Aquesta vegada no es un vinyetat, Raul. Es un filtre que fà de focus. Aixó que comentes es el que a mi tampoc m´agrada massa.
Xec Gomila
03/01/2017, 06:59
,..bona LLuis,... m'agrada.... el detall de la sombra es molt bona, perfil de cara inclos, ei 24
Carlos Silvestre
07/01/2017, 17:32
Un gran momento de expresividad y que has captado y procesado perfectamente.