Ver la versión completa : Celobert modernista
Amb motiu de la Marató de TV3, el diumenge passat vaig tenir l'oportunitat de visitar de nou la Casa Batlló i no vaig voler desaprofitar l'ocasió de fer fotos a aquesta joia de Gaudí. La part inferior de la barana de l'escala que dóna a un dels dos celoberts de la casa és de vidre glaçat amb estructura superficial irregular, i se'm va ocórrer fer la foto a través del vidre, a modo de "filtre".
7386
IS0 4000
Nikkor 24-70 a 35 mm, f/9
1/125 sec.
Jaume Franch
26/12/2016, 18:41
Un poderós atractiu visual.
M'encanta. De vegades, saber com ha estat feta fa perdre l'encant, però en aquesta ocasió, perl meu gust, encara m'agrada més.
Molt bona visió, Vicenç.
EscarapelaFF 100x
Joan A. Gomila
26/12/2016, 19:50
El resultat m'agrada molt, Vicenç. La combinació de colors la veig molt encertada i l'ús del vidre a modus de filtre t'ha donat un resultat eteri molt atractiu.
Una pregunta: per quin motiu fas emprar un f tan tancat i un ISO tan alt? Vull pensar que devies dur els paràmetres posats a la càmera i no els vas modificar per qualsevol motiu, ja que s'hauria pogut obrir més el diafragma i baixar la ISO, encara que la gestió del renou de la càmera a ISO altes és molt bona.
Lluis Surralles
27/12/2016, 09:24
Sento discrepar pero a mi no m´agrada gaire. Tot es massa difuminat. No sé ón mirar.
Francisco Aviles
27/12/2016, 10:54
Si que m´agrada Vicenç !!
Carlos Silvestre
27/12/2016, 13:42
Abstracto de gran impacto visual por el colorido.