PDA

Ver la versión completa : Port des canonge, Mallorca

Xec Bagur
24/12/2016, 12:14
7376Si bé no és es tipus de fotografia que faig habitualment, no estic descontent amb es resultat d'aquesta fotografia. Era s'estrena d'un filtre densitat neutra de 10 pasos.

Joan A. Gomila
24/12/2016, 17:59
M'agrada molt la nitidesa del primer plà de la foto i crec que amb l'ús del filtre vas aconseguir una velocitat d'obturació molt correcta per aconseguir aquest efecte de moviment a l'aigua.

Xec Bagur
24/12/2016, 20:05
Gràcies Joan Antoni. En tenc amb s'aigua encara més sedosa, però m'he decantat per aquesta que me sembla te un punt de moviment adequat.

Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

Jaume Franch
25/12/2016, 21:07
Guapa foto, Xec. Sembla una pintura.
EscarapelaFF 40x
Bona estrena. Crec que val la pena que segueixis provant amb el Filtre de DN...

Aniría be que ens posessis els paràmetres.

Francisco Aviles
25/12/2016, 22:21
Molt , Bona Xec m´agradan molt esls tons i la suavitat

Lafebre
26/12/2016, 13:23
Vagi per davant que m'agrada molt la foto, Xec. Coincideixo totalment amb en Joan A. respecte la nitidesa del primer pla i de la velocitat d'obturació idònia que dóna aquest punt d'equilibri entre sedositat i moviment de l'aigua. Realment, la veritable força d'aquesta foto està en el primer pla, tant en les roques de l'esquerra, com en els còdols de la platja i l'aigua, així com en l'encertada composició de la roca del segon terme. És per això que crec que, en aquest cas concret, l'horitzó a mitja imatge no li gens de bé, ja que els núvols, tot i estar bé, no són el motiu principal ni aporten gaire a la foto. És per això que, al meu criteri, retallaria un tros de cel per deixar l'horitzó clarament descentrat. Bona foto, Xec! :very_drunk:

Lluis Surralles
27/12/2016, 09:27
Una foto molt bonica pero li veig dues pegues. El que ja s´ha dit que està partida pel mig i una certa dominant magenta que, pel meu gust no l´afavoreig.

Carlos Silvestre
27/12/2016, 13:39
Como la fuerza del primer plano es lo importante, yo también sería partidario de recortar un poquito por arriba. Una pena que no llegara el objetivo a pillar el lado derecho de la playa hasta el final. Destaco el color y la luminosidad conseguida.

Xec Bagur
27/12/2016, 17:56
7394Grácies pels vostres comentaris. L'he retallada tal com suggeriu i li he tret una mica de magenta. En quant als paràmetres són els següents: iso 800, 11 mm , f10 4s

Jaume Franch
27/12/2016, 21:42
M'agrada de les dues maneres.
Com diu en Carlos S., llàstima que no hi entri el final de la cala per la dreta.