PDA

Ver la versión completa : A petició den Jaume jjjj

Antoni Cladera
18/12/2016, 20:36
Una sola foto realitzada amb el 35mm 1,4 art.
No me digueu per lo del magenta perque vaig ser el porimer en flipar dels colors que hi havia a la mar i al cel... nomes duia aquest i el 200mm no em deixava fer gaire cosa.
Resum: una xalada per la vista i un altre dia atacarem amb diferents òptiques.

Salut
Pd. Jaume ataca !! [emoji85][emoji85]

Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalkhttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20161218/1cf79857337725b6f0a021fc49d3de1c.jpg

Carlos Silvestre
18/12/2016, 22:25
Yo he visto naves arder más allá de Orión...pero cielos así...������

Jaume Franch
18/12/2016, 23:15
1. Si no fós per l'intens (exagerat?) color lila del mar aquestes tonalitats alegren la vista.
2. Lo que et volía comentar i no ho he volgut fer al facebook, és que creia que era una panoràmica feta amb fotos verticals i que em suggeríen un defecte de fusió just a l'esquerra de la vertical del far. Hi ha com on decalag dels núvols, el que em semblava un defecte.
3. No em sembla gens lleig que l'horitzó estigui quasi centrat. No em molesta gens.

La veritat és que tècnicament correcte o no, és una delícia.

Antoni Cladera
19/12/2016, 07:41
1. Si no fós per l'intens (exagerat?) color lila del mar aquestes tonalitats alegren la vista.
2. Lo que et volía comentar i no ho he volgut fer al facebook, és que creia que era una panoràmica feta amb fotos verticals i que em suggeríen un defecte de fusió just a l'esquerra de la vertical del far. Hi ha com on decalag dels núvols, el que em semblava un defecte.
3. No em sembla gens lleig que l'horitzó estigui quasi centrat. No em molesta gens.

La veritat és que tècnicament correcte o no, és una delícia.

Merci Jaume... idò el que deia abans... el magenta és el que hi havia, reforçat per l'ús del polaritzador, ND i GND.
I si, és només una foto

Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

Carlos Silvestre
19/12/2016, 11:52
Toni: ¿y es pecado corregir un poco el exceso de tonalidad de rocas y agua?

Antoni Cladera
19/12/2016, 12:16
nooooooooo Carlos, pero me encantó!!!!

Carlos Silvestre
19/12/2016, 14:47
ei-7

Lafebre
19/12/2016, 17:47
Una composició, com sempre, de treure's el barret. En aquest cas, l'horitzó centrat tampoc no em molesta. Pel que fa al tenyit tant intens de l'aigua i de les roques d'aquest color (com si hagués sigut d'un altre color, m'és igual), em sap greu, Toni, però no m'agrada. Però si t'agrada a tu, que n'ets l'autor, ja està bé.

Antoni Cladera
19/12/2016, 18:49
Merci Vicenç... no és que m'agradi o me deixi d'agradar....... és el que hi havia!!!!! aquesta zona les roques son marrons i el cel a tot arreu va canviar de sobta el color de tot!!!!

Pepe Peñafiel
19/12/2016, 18:49
JAJAJAJA. Muere Cladera!!!!!!. El comando magenta te ha fusilado. Esta mañana miraba una foto de un calendario de PRAMES ( empresa que realiza mapas de montaña detalladisimos) y me conjuraba para vencer al comando magenta con una de esas teñidas de color que a veces ocurren en el Valle y que tanto me recuerdan a los buenos de Jaume y Vicenç.
Por cierto la imagen me gusta un monton, sobre el color lo siento pero estoy arrestado tras mi ultima estampa magentosa de Benasque.Tengo los ojos en la lavadora, a ver si los afino un poco.
Saludos

Antoni Cladera
19/12/2016, 18:51
Ala!! Pa los ateos:

(antes de la foto colgada...)

7349

Antoni Cladera
19/12/2016, 18:54
Pepe...
Me teneis flipado...
Mira que tener que justificarme por haber encontradonuna luz brutal que nunca en vida la habi visto....
Yo estoy en un promotorio.. mar en sombra, arcoiris ya derritiendosena la derecha, detras izquierda unos rojos que tiran patras...
No se... esto es lo que hay

Bep Taltavull
19/12/2016, 20:35
Em sap greu Toni, però no m'agrada, apart d'aquestes roques magentes la veig massa saturada i la lluna sense detall m'hi sobra.

M'agrada més la imatge de càmera que la revelada. :very_drunk:

Antoni Cladera
19/12/2016, 20:45
Merci bep per contestar,
molt agosserat a jutjar una imatge fruit d'una foto del mòvil al LCD de la càmera... " Tu si que sabes, niño" ;-)
Quan hi ha magenta el foro es trasnsforma... hi ha que veure...
El puntet, fruit d'una llarga expo i única... ;-)
Per fer sa foto jugava amb elements que tenia.... a i

Bep Taltavull
19/12/2016, 21:02
Evidentment cap de nosaltres hi erem, però això no importa, el que realment importa és la visió que en té l'autor.

I no estic jutjant la imatge d'un mòbil, només dic que si hagués de triar, segurament em quedaria amb la imatge segona, tal qual la veig.

Diego Civico
19/12/2016, 22:29
Este hilo es el que busca cualquier forero. Jejeje!
Permíteme Toni, que me ahorre entrar en el tono magenta, estaba ahí, pero no me gusta. A parte de valorar tu trabajo, me gustaría saber tu opinión del cristal que utilizaste. Por esta imagen, una nitidez brutal.
Salu2.

Tito Felix
20/12/2016, 09:59
Y que pasa cuando te encuentras una foto asi, y al intentar corregir esa dominante te queda un color que ni te gusta ni es el que era?

Lafebre
20/12/2016, 18:04
JAJAJAJA. Muere Cladera!!!!!!. El comando magenta te ha fusilado. Esta mañana miraba una foto de un calendario de PRAMES ( empresa que realiza mapas de montaña detalladisimos) y me conjuraba para vencer al comando magenta con una de esas teñidas de color que a veces ocurren en el Valle y que tanto me recuerdan a los buenos de Jaume y Vicenç.
Por cierto la imagen me gusta un monton, sobre el color lo siento pero estoy arrestado tras mi ultima estampa magentosa de Benasque.Tengo los ojos en la lavadora, a ver si los afino un poco.
Saludos
emoticon 0621