PDA

Ver la versión completa : Els Reis a Tossa

Lafebre
17/12/2016, 12:25
En Jaume ja ens l’havia mostrat per watsap aquest diorama, és per això que m’he esperat fins avui per si de cas també el volia pujar al foro (cal ser prudent i no trepitjar les iniciatives dels demés:)), però donat que no ho ha fet, em permeto fer-ho jo.

Fa uns dies que vaig tenir l’oportunitat de passar una bona estona amb el nostre company Lluis i, a més, vaig poder fotografiar algun dels magnífics diorames de l’exposició on ell hi té exposada aquesta meravella. Felicitats, Lluis!

I ja que estem posats en temes nadalencs, aprofito el fil per desitjar a tots el fotofinders un molt bon Nadal.

7336
ISO 400
Nikkor 24-70 a 24 mm, f/9
0,5 sec.

Jaume Franch
17/12/2016, 18:25
Doncs ben fet, perque no pensava pujar-la, ja que la foto que vaig posar al Whatsapp era feta amb el mòbil i, amb poca llum, no acostuma a donar prou qualitat. Era testimonial.

Per tant, m'encanta que l'hagis pujat, tot i que en directe i amb el canvi de llums de dia i nit, el diorama agafa una dimensió digne d'admirar i gaudir.
Tot i que és llei de pessebrista, sempre em remou la conciència pensar que aquestes obres d'art acabin desfetes. Però això forma part del joc, no Lluís?

Vicenç: Si, apart de pujar aquest preciós testimoni i de felicitar-nos el nadal amb ell, teníes intencions de que critiquéssim la imatge, tenint en compte el apartat on l'has pujat, ho dius, val?

Lafebre
17/12/2016, 18:43
Doncs ben fet, perque no pensava pujar-la, ja que la foto que vaig posar al Whatsapp era feta amb el mòbil i, amb poca llum, no acostuma a donar prou qualitat. Era testimonial.

Per tant, m'encanta que l'hagis pujat, tot i que en directe i amb el canvi de llums de dia i nit, el diorama agafa una dimensió digne d'admirar i gaudir.
Tot i que és llei de pessebrista, sempre em remou la conciència pensar que aquestes obres d'art acabin desfetes. Però això forma part del joc, no Lluís?

Vicenç: Si, apart de pujar aquest preciós testimoni i de felicitar-nos el nadal amb ell, teníes intencions de que critiquéssim la imatge, tenint en compte el apartat on l'has pujat, ho dius, val?
Jaume, jo no tenia cap altra intenció que mostrar aquesta (com la majoria de les altres) petita obra d'art, sent coneixedor que per molt bé que un intenti fer la foto, mai no superarà l'encant de l'original. Ara, si voleu criticar la foto, podeu fer-ho sense cap problema, faltaria més.

Lluis Surralles
17/12/2016, 23:42
Moltes gràcies, Vicens i Jaume. Ja li vaig dir a en Vicens que aquest tipus de fotografia no té mai la qualitat que pot tenir una de les vostres marevelloses fotos fetes del natural. El fet de retratar pessebres es simplement testimonial ja que, tal i com ha dit molt bé en Jaume, el dia 6 de gener acaben destruits.
Tret d´alguns que fem en mes petit per tal de tenir stock per anar a altres exposicions externes, els mes grossos, com es el cas, acaben destruits. De totes formes us agraeixo enormement que ho valoreu tant bé i celebro que us agradi. També aprofito de desitjar a tots els fotofinderos unes molt bones festes.

Carlos Silvestre
18/12/2016, 19:44
Enhorabuena LLuis, eres un artista (ya lo sabíamos!!!).
¿Qué va hacer Melchor con Baltasar?...¡y delante del niño Jesús!Risa 60

Pepe Peñafiel
18/12/2016, 20:28
Una obra de arte . Si señor.

Bep Taltavull
18/12/2016, 22:02
Un diorama ple de detalls que fan que sigui exquisit. Felicitats Lluís!!