Ver la versión completa : Las dos Esfinges
Jaume Franch
04/12/2016, 23:14
Aquest matí hem fet una sortidèta quasi espontània, amb en Pepe Peñafiel i en Caros Silvestre.
Hem anat a parar a Es Grau. Ens hem ubicat a certa distància, però teníem davant el mateix paisatge.
Com que jo vaig a pescar amb canya de tant en tant per aquells indrets recordava una imatge que sempre
he pensat que volía fer.
Avui ho he fet.
El títol no correspòn, que jo sàpigue, al nom popular d'aquesta penya.
A mi m'ha semblat veure-hi dues Esfinges encarades, custodiant el camí cap a Favàritx (permeteu-me la llicència artística).
La qualitat del processat i de l'imatge poden millorar, però, al menys, m'he tret l'espinèta.
Sí, ja ho sé, no hi surt la gavina, però és que avui tenía festa...
7193
Nikon D750 - Nikkor 70-300mm (sense VR) - a 300mm - ISO 500 - 1/800s - f/8
Carlos Silvestre
05/12/2016, 13:07
Una imagen diferente de un tema recurrente. Me gusta el procesado.
Tito Felix
05/12/2016, 16:11
S'imatje Jaume es molt atractiva. Llàtima que la roca de la dreta hagi quedat "rarilla", la veig borrosa.
Jaume Franch
05/12/2016, 18:36
S'imatje Jaume es molt atractiva. Llàtima que la roca de la dreta hagi quedat "rarilla", la veig borrosa.
Tens raó. Ho revisaré.
Joan A. Gomila
05/12/2016, 19:07
M'agrada l'enquadrament que li has donat a la foto i també el processat.
Llàstima de la roca de la dreta com ja t'han comentat. Que potser no es troba a la mateixa distància que la roca de l'esquerra i per aquest motiu queda fora de focus?
També estic d'acord que l'enquadrament que li has donat és molt bo, així com el procesat. Molt ben vista. Roques de la dreta a banda, bona foto, Jaume!
Bep Taltavull
05/12/2016, 19:57
Estic d'acord amb els companys, crec que hi hauries de tornar, ja que tot seguirà al seu lloc, i calcular l'hiperfocal.
Carlos Silvestre
05/12/2016, 23:16
Creo que se puede mejorar un poquito la foto mediante el vil truco de hacer una selección rectangular desde encima de las rocas hasta abajo y correrla un poco hacia la izquierda. El faro quedaría centrado. Adjunto ejemplo de la sucia maniobra:cool:
7203
Pepe Peñafiel
06/12/2016, 10:22
Me encanta el tratamiento Jaume y me gusta mucho la idea, cuando nos dirigíamos hacía allí y me la comentaste, cuando vi la imagen tan apiadada me dio la misma sensación que veo le ha dado a Carlos si recortando por los lados ganaría o no.Eso ya es cuestión de gustos.
Jaume Franch
06/12/2016, 17:09
Teneis razón. Gracias , Carlos.
Carlos Silvestre
06/12/2016, 19:33
Teneis razón. Gracias , Carlos.
Pero haciendo trampa.
Xec Gomila
09/12/2016, 14:30
Hola Jaume,.. m'agrada l'encuadrament,.. :rolleyes: . . estic d'acord amn en Bep de que has de tornari,..:D
..per cert,.. un molt bon amic meu resident as Grau i pescador,. me va dir que aquestes 'rocas' ells els diuen 'Sa Punta de Fra Bernat',... (per si t'interesava saber-ho...)
Pedro Riveiro
09/12/2016, 15:43
M'agrada l'enquadrament i el tractament Jaume.El arreglu que apunta Carlos u veig bé.