Iniciar sesión

Ver la versión completa : Costa nord

Tito Felix
04/12/2016, 12:06
Sempre he dit que no hi ha res com la costa nord de Menorca. Te indrets realment "magics"...i per mi, aquest es un d'ells!!!!!!!!!!

ISO 100....F/5....15 SG

7180

Carlos Silvestre
05/12/2016, 13:14
Muy buena composición y llamativas las rocas del primer plano. La veo en una pantalla que me da falta de contraste por lo que atribuyo a ella este pequeño detalle.
¿Polarizador?

Antoni Cladera
05/12/2016, 13:18
Tito bon bn!
Vigila els halos.... en tens bastants.. quasi be a totes les roques que. Ontrsten amb tons mes clars

Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

Tito Felix
05/12/2016, 16:06
Gracies Toni. Tenc un problema molt gros amb els halos i es que no els veigei-1ei-1ei-1. Tenc que cambiar de ulleres o anar al oftalmòleg. Gracias Carlos, polarizador no, solo filtro degradado para el cielo.

Joan A. Gomila
05/12/2016, 19:01
No estic davant sa meua pantalla i també em sembla que li manca una mica de contrast però podria ser com diu en Carlos per culpa de sa meva pantalla.

En quan als halos que comenta en Toni, jo tampoc els veig i postser que també sigui per culpa de sa pantalla....

Les roques del primer plà m'agraden molt com han quedat.

Lafebre
05/12/2016, 19:25
M'agrada la foto, Tito. Molt bona composició. El cel t'ha queda de meravella. Respecte el halos que comenteu, jo estic mirant la foto en pantalla gran i només n'aprecio (sense buscar tres peus al gat) a la roca del fons a l'esquerra. Bona, Tito!

Bep Taltavull
05/12/2016, 20:02
Comparteixo l'opinió d'en Vicenç. Molt bona!! :very_drunk:

Pepe Peñafiel
06/12/2016, 10:18
Ufffff, menos mal que hacéis este comentario. Al ver la imagen que me encanta y me parece una localización maravillosa no he visto halos , tras leer el comentario de Toni he estado dejándome los ojos y he empezado con las dudas sobre si ir de urgencias al oftalmo o dejarlo, He pensado que tengo que entrenar muuuuuuucho mas la vista.
Lo dicho personalmente me parece una buena imagen pero ese primer plano es una pasada de localización.