PDA

Ver la versión completa : Es Llosar

Joan A. Gomila
03/12/2016, 18:07
Aquest indret de la costa de Menorca te un accés difícil i amagat per terra.

Jo no hi havia estat des de feia més de 20 anys i em va ser complicat trobar es pas tan per arribar-hi com per tornar al camí de cavalls, sobretot anant sense companyia....

Dades exif: Nikon D610 amb Nikkor 20 mm, ISO 100, f/11 i 121 segons d'exposició. Filtre ND400, polaritzador i ND degradat de 3 passos.

7178

Lafebre
03/12/2016, 20:45
Em sap greu, Joan A., però no em diu gaire cosa, aquesta foto. La veig com trista...

Jaume Franch
03/12/2016, 20:52
Comparteixo la opinió de'n Vicenç.
I en color? :rolleyes:

Joan A. Gomila
03/12/2016, 20:54
No passa res de vegades agrada i de vegades no [emoji3]

Enviado desde mi LG-D722 mediante Tapatalk

Joan A. Gomila
04/12/2016, 10:19
Comparteixo la opinió de'n Vicenç.
I en color? :rolleyes:
Jaume, des d'un primer moment tenia clar que sa foto havia de ser en blanc i negre, potser no ès una gran foto però a jo m'agrada i crec que te coses positives (d'altra manera no l'hagués penjada). Si no agrada per qüestió de gust personal ho entenc perfectament i ho accept, però el que no faré és anar a cercar una versió a color perque, com he dit abans, per jo, és una foto en blanc i negre des del primer moment. I ho dic de molt bon rollo, eh? [emoji6]

Tito Felix
04/12/2016, 12:01
Potser que si que siga una foto trista o senzilla, pero per mi te un gran atractiu....m'agrada tant la localitzaciò com el tractament que li has donat Joan!!!!!

Jaume Franch
04/12/2016, 17:16
Jaume, des d'un primer moment tenia clar que sa foto havia de ser en blanc i negre, potser no ès una gran foto però a jo m'agrada i crec que te coses positives (d'altra manera no l'hagués penjada). Si no agrada per qüestió de gust personal ho entenc perfectament i ho accept, però el que no faré és anar a cercar una versió a color perque, com he dit abans, per jo, és una foto en blanc i negre des del primer moment. I ho dic de molt bon rollo, eh? [emoji6]

D'acord JoanA.

Juan Cuadros
04/12/2016, 18:01
A mi me gusta Joan. Veo muy bien la profundidad y el revelado. Creo que es adecuado el blanco y negro. Pero claro..como siempre decimos contra gustos no hay nada escrito.

Bep Taltavull
04/12/2016, 22:39
La mirada d'un nen desnutrit de l'Àfrica també es trista i en canvi donen la volta al món.

Cada autor pot interpretar la mateixa fotografia de manera diferent...

A jo personalment m'agrada per aquest aire trist i melancòlic que despren.

Potser algo més de contrast...

Antoni Cladera
05/12/2016, 00:07
Bon vespre!
1.- bona localitzacio Joan (avui he passat pel costat (anavem amb familia de Cala morell as Pont den Gil) tot i que me feia vanes tornar-hi.... teniem molt cami encara per dsvant...) i la por de no trobar es forat (deu fer ata ja 4 anys que no hi baix.... uffff)
2.- el bn no m'agrda just per una quaestio de contrast i que no veig un punt on fixar la vista
3.- Bep... no comparis la fotografia social i denuncia amb la de paisatge (per la preparacio, el temps i l'oportunitat) A més no me convenç quan xerres de desnutricio i tristor. Et convit a llegir el gran llibre de Joan Guerrero(els ulls del pobres) i els altres que ha fet en ambient de desnutrició. Jo hi veig consol i felicitat a moltes imatges. Trob un error pensar així.
Son una cultura diferent i son feliÇos amb el que tenen...
No Necessiten discutir sobre pantalles caibrades ni dominants....
Bon vespre!
Joan.... hi has de tornar! Segur trobes el punt clau! [emoji6]

Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

Francisco Aviles
05/12/2016, 09:48
Una foto molt correcta, Joan !!

Carlos Silvestre
05/12/2016, 13:02
creo que le falta algún motivo que atrape la vista.

Pepe Peñafiel
06/12/2016, 10:09
Una imagen muy correcta que finalmente no ha trasmitido lo que si te trasmitió a ti Joan, a mi me pasa en ocasiones y vuelves a mirar la imagen y te sigue trasmitiendo aquello que te llevo a realizarla.