Ver la versión completa : Senyora amb barret i mòbil
No tot és bullici. Hi ha racons que et regalen imatges com aquesta, passejant per un dels tranquils carrers de Greenwich Village. I sí, no sé per què, però aquesta foto la veig en monocrom, format quadrat i amb la senyora centrada a la imatge.
7173
ISO 400
Nikkor 24-70 a 24 mm, f/9
1/80 sec.
-0,33EV
Carlos Silvestre
02/12/2016, 14:07
Buena diagonal y buen tratamiento. teniendo en cuentra esa diagonal, el reflejo en el cristal, etc... ¿no crees que recortando por arriba y buscando más simetría general quedaría mejor?
Maria Barber
03/12/2016, 10:14
Bonito blanco y negro
Jaume Franch
03/12/2016, 11:50
M'agrada força.
Després de llegir la suggerència de'n Carlos, pot ser sí que el que hi ha més amunt del angle del toldo amb el seu reflex no aporta res interessant.
Una curiositat: això que te aprop dels peus de la senyora sembla un "petate" no? Em crida l'atenció. I la capseta, de bombons ? ( Potser amb el Raw podràs ampliar i sabrem què hi posa en el text). Díga'm tafaner. :rolleyes:
Bona Lefebriana en BiN.
Pedro Riveiro
03/12/2016, 12:02
Bona fotografia en B / N.
Jo també vinc d'acord amb la retallada superior.
Joan A. Gomila
03/12/2016, 17:21
El tractament m'agrada del blanc i negre que has fet.
A jo sa vista em demana reenquadrar evitant el primer mostrador i mostrant tot el tendal de la dreta.
Jaume Franch
03/12/2016, 18:35
El tractament m'agrada del blanc i negre que has fet.
A jo sa vista em demana reenquadrar evitant el primer mostrador i mostrant tot el tendal de la dreta.
Però al vitralls del primer mostrador hi ha informació...
Joan A. Gomila
03/12/2016, 18:40
Si, Jaume, però a jo, la vista em demana un altre enquadrament, només és açò.
Enviado desde mi LG-D722 mediante Tapatalk
Buena diagonal y buen tratamiento. teniendo en cuentra esa diagonal, el reflejo en el cristal, etc... ¿no crees que recortando por arriba y buscando más simetría general quedaría mejor?
Mmmm... Bien visto. Lo probaré. Gracias, Carlos.
M'agrada força.
Després de llegir la suggerència de'n Carlos, pot ser sí que el que hi ha més amunt del angle del toldo amb el seu reflex no aporta res interessant.
Una curiositat: això que te aprop dels peus de la senyora sembla un "petate" no? Em crida l'atenció. I la capseta, de bombons ? ( Potser amb el Raw podràs ampliar i sabrem què hi posa en el text). Díga'm tafaner. :rolleyes:
Bona Lefebriana en BiN.
Ha, ha, una mica tafaner potser sí que ho sembles. Sí, sí, el que té la senyora a prop dels peus és un petate. Lo de la caixeta no són bombons. Ho he ampliat del raw i és una caixa de cartrò gruixut i gens decorat, com una d'aquestes que contenen un aparell electrònic o quelcom així, però el text està massa esbiaixat i no es pot llegir
Bep Taltavull
05/12/2016, 20:07
M'agrada tal cual ens la presentes i el tractament impecable. :very_drunk:
Pepe Peñafiel
06/12/2016, 10:20
Es una foto urbana marca de la casa. Me gusta mucho la historia que cuenta por si misma Vicenç