PDA

Ver la versión completa : Sempre Favaritx



Cisco Dura
15/11/2016, 23:56
Auba des de cala Presili.
Dades: Iso 160 Focal 34 mm Diafragma f/9 Velocitat 20 seg. Filtre densidad neutra de 6 passos, Filtre degradat al cel de 3 passo Polaritzador Pes 300 Kb.
7043

Lafebre
16/11/2016, 14:21
M’agrada, Cisco. La composició de les roques del primer pla la trobo molt bona. La velocitat d’obturació crec que és l’ideal, perquè l’efecte a l’aigua t’ha quedat en el seu punt just. El color, també molt bo. Algú potser et dirà que el far està massa centrat. Potser sí, però vaja. Felicitats, Cisco.

Carlos Silvestre
16/11/2016, 18:02
Entiendo lo del faro pues a veces no hay dónde situarse para que quede "donde toca". Buena marina.

Diego Civico
17/11/2016, 10:57
Cisco, me gusta, el color del cielo espectacular y como bien dice Vicenç, la velocidad de obturación que refleja el mar está en su justa medida. A veces tendemos a dejarnos llevar y pasamos de una delicada seda a un grueso algodón. Jeje!


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

Joan A. Gomila
18/11/2016, 12:54
Estant d'acord amb els companys i per afegir alguna cosa nova: m'agrada el format panoràmic que li has donat.
Crec que li falta una micona d'aire per la dreta però entenc que si li haguessis donat, el far estaria encara més centrat. De vegades es dificil quadrar una compo amb els elements que vols enmarcar dins la foto...

Enviado desde mi LG-D722 mediante Tapatalk

Cisco Dura
18/11/2016, 16:23
Quan la vaig processar tot d'una vaig veure que el far en quedava molt centrat, però tenia poques sortides, des de la localització a on era, si mirava més cap a l'esquerra, perdia motiu, i a l'esquerra pronunciava més el centrat del far. Aquest mateix dia en vaig fer d'altres, unes sobretot abans que la presentada, a on la llum la va fer bastant diferent i la vaig fer en vertical. Els colors ja no són els mateixos, però així i tot vaig estar dubtant de quina de les dues m'agradava més.
7061

Jaume Franch
18/11/2016, 23:31
La primera: Espectacular. La trobaría impecable si no fós per que em sembla notar un defecte de nitidèsa.
La segona: Preciósa. Potser les roques les veig massa negres, amb falta de detall.

Antoni Cladera
19/11/2016, 18:42
Quines linies Cisco!
Potser estiguin un pel desenfocades o amb manca de DOF? no se, les veig com a entelades.
bona captura!

Bep Taltavull
20/11/2016, 17:14
M'agraden molt les dues Cisco.
Em passa com en Toni amb l'enfocament, cal tenir ben mesurada l'hiperfocal.
Ja fa temps que m'agraden molt els paisatges verticals