Iniciar sesión

Ver la versión completa : Enfonsament del Titànic.

Cisco Dura
15/11/2016, 23:50
La foto aquesta quan la vaig fer era amb una idea, però vist el resultat vaig decidir no seguir amb la idea original i tirar cap aquest cantó que avui present.
Dades: Iso 100 Focal 68 mm. Diafragma f/10 Velocitat 20 seg. Filtre DN 6 passos Polaritzador Pes 579 Kb.
7042

Jaume Franch
16/11/2016, 15:18
Foto poderósa. Atrapa la mirada cap la tèquina.
Imagino aquesta foto només amb barca i aigua, sense vegetació ni terra... Es pot intentar.

Lafebre
16/11/2016, 17:18
Coincideixo amb en Jaume. La imatge de la barca i el seu reflex és molt potent. M'agraden les textures de la pintura vella de la barca.

Carlos Silvestre
16/11/2016, 18:07
Pues lo primero que me ha venido a la cabeza ha sido lo mismo que han comentado Jaume y Viçens: la barca solo con el agua, sin el fondo que distrae. El color y textura de la barca se bastan para dar sentido a la imagen.

Cisco Dura
16/11/2016, 19:48
Com deia en l'entrada del post vaig anar amb una intenció i era en concret intentar fotografiar només la barca i les traces de la mar. (estava cercant un motiu per fer el que ja vaig comentar en un altre post "XoseCasal") El fet de desistir no va ser res més que no podia aïllar suficientment la barca de les roques. Vaig estar provant verticals, distinta posició, de més lluny, amb un altre focal, etc. Vist el comentari que en feu, he provat de retallar-la, per així aconseguir aïllar-la, que us sembla el resultat.
7049

Diego Civico
17/11/2016, 11:07
Cisco, lástima no tener donde subirte en aquel momento para poder picar un poco el encuadre, si el problema era el que has comentado.
Deberías volver y deleitarnos con tu primera idea.

Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

Carlos Silvestre
18/11/2016, 08:53
Tiene razón Diego. Hala, a regresar!

Maria Barber
18/11/2016, 10:32
Para mí son preciosas las dos, no tengo desarrollado el ojo criticó !!!!!

Joan A. Gomila
18/11/2016, 13:04
Amb es retall sa foto ha millorat, tot i que em molesten un poc els reflexes de les roques ja que em distreuen la mirada.
Si no podies ubicar-te en un altre lloc, vas fer bé en fer la foto millor açò que tornar sense cap foto

Enviado desde mi LG-D722 mediante Tapatalk

Xec Gomila
18/11/2016, 13:57
..bona Cisco,... jó casi que le dixaria axis retallada sensa vegetació...- :rolleyes:

Salutacions....

Cisco Dura
18/11/2016, 16:11
Diego y Carlos, que sepáis que volví al cabo de pocos días. Pero me falto algún voluntario para traer la escalera y sobre todo el aguantarme.Sepáis que cuando queráis no hay problema. Bueno cachondeo aparte. Si es verdad que volví al lugar del crimen, pero el día, la luz, las circunstancias del mar y otras muchas razones hicieron que el resultado no fuese el mismo. Incluso cambie un poco de localización para intentar coger más agua y menos reflejos. Si os digo mi opinión sigo quedandome con la primera porque el hecho de haberla recortada, para mi entender ha quedado algo sosa (falta de aire no se) La que cuelgo de la segunda vez ya no es la misma, es diferente en todo. Bueno sigo con el cachondeo alguien se apunta a llevarme la escalera o no.
7060

Jaume Franch
18/11/2016, 23:45
Cierto que el color del agua no es el mismo que el de la anterior, pero éste tiene también su gracia,
sobretodo si se tienen en cuenta la probable mejoría bajando altas luces.

La geometría de esa proa con su reflejo me fascina.
Cuando quieras vengo a aguantarte la escalera.:very_drunk:

Pepe Peñafiel
19/11/2016, 08:01
Me parece, ante todo, un muy buen trabajo.
Por gusto personal me quedo con esta segunda versión, es otra imagen pero con esta perspectiva me pasa como a Jaume me quedo embriagado con la proa y su reflejo.

Lafebre
19/11/2016, 11:59
A mi també m'agrada més aquesta última, Cisco. El joc proa-reflex és molt bo. L'única coseta que crec que s'hauria de corregir és l'halo de la proa i del seu reflex a les parts inferior i dreta, que en aquest cas crec que és producte del procés d'edició.

Antoni Cladera
19/11/2016, 19:00
que bona... ses vegades que he passat pes troç i encara no "l'he vista" a sa foto... me fa ganes però aquest fons no m'agrada....
però bono,,, tu l'has feta i l'has ben clavada!!

Joan A. Gomila
29/11/2016, 12:49
D'aquesta darrera comparteixo l'opinió d'en Jaume i d'en Vicenç.