PDA

Ver la versión completa : Canal Isabel II



Alberto Pons
06/11/2016, 23:06
Perspectiva del Canal de Isabel II , en la otra orilla la isla del Lazareto6975


ISO 100..........f/8...........1/200 posterior revelado en ACR y Nik software - Color Efex Pro

Jaume Franch
07/11/2016, 13:10
Excel.let foto, Berto. Un tema, enquadre, horitzó i un cel espectacular.

L'única crítica que m'atreveixo a insinuar és l'equilibri de llums. Em sembla que amb un puntet de contrast guanyaría.
Fotofindera.

Diego Civico
07/11/2016, 17:06
Hola Berto, veo que has seguido los consejos, de bajar la saturación, que se te a dado en el FotoClub.
La consecuencia de eso, y siguiendo el comentario de Jaume, es que debes contrastar algo más.
Buena composición.


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

Joan A. Gomila
07/11/2016, 23:02
Me gusta el encuadre y la composición.

Creo que has buscado un tratamiento tipo HDR, es así? Personalmente este tipo de tratamientos no me gustan, excepto en contadas ocasiones, pero se trata de un gusto personal. Quizás por el tratamiento usado es lo que ha derivado en la necesidad apuntada por Jaume de darle más contraste.

Carlos Silvestre
08/11/2016, 13:51
Tiene un cierto aire HDR. Personalmente creo que le falta un pelín de contraste. ¿La has editado en su conjunto o por zonas?

Alberto Pons
08/11/2016, 23:09
No Carlos no la trate por zonas esta al completo

Carlos Silvestre
09/11/2016, 12:35
No Carlos no la trate por zonas esta al completo
Pues creo que merecería la pena que lo probaras.

Lafebre
10/11/2016, 19:08
Coincideixo amb els qui demanen una mica més de contrast. Hi ha un cert halo entre muntanya i núvols, a prop de la torre vermella del centre. A banda d'aquestes petites coses, bona foto, Berto!

Bep Taltavull
14/11/2016, 20:21
UUUfff!! arribo tardíssim...potser amb una mica més de "negres" milloraria la imatge, però podries corregir aquest halo clar de la pendent esquerra, fruit d'haver abusat dels filtres Color Efex

Cisco Dura
15/11/2016, 23:09
M'agrada aquest enquadrament i sobretot aquest cel. Ara coincideixo amb els comentaris dels companys a quant halo, contrast. I crec com diu en Carlos que fent un tractament per zones guanyaria bastant.