Ver la versión completa : El Peñon
Raul Sintes
06/11/2016, 20:52
La setmana passada anant a Ceuta vaig tenir ocasió de fotografiar el Peñón des de l'embarcació en què viatjava. No va ser gens sencill aquest contrallum, però els nivolats ben mereixien fer el clic.
f/13; Iso 400, 1/1000, 35 mm.
6973
Jaume Franch
07/11/2016, 13:13
La instantània, com dius, mereixía un i més clics.
Llàstima que el processat o les condicions de contrallum no han permès gaudir plenament de l'escena.
Em costa creure que no es pugui millorar, Raül.
Diego Civico
07/11/2016, 20:30
Hola Raúl, por un momento me pareció una obra de Ansel Adams. jejeje!
Impresionantes las nubes.
Salu2.
Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Carlos Silvestre
08/11/2016, 10:03
Jo, parec un negativo o una solarización en BN. Se ve que las condiciones de luz no eran buenas y ha salido una foto "dura".
Raul Sintes
08/11/2016, 20:17
Gracias por comentar. El día era muy malo, con una densa humedad, el contraluz, la velocidad que viajabamos en un fast-ferry, casi no me podía tener en cubierta, pero quise probar... seguramente otras manos más expertas sacarían mejor provecho. Si queréis probar, os paso el raw.
Jaume Franch
09/11/2016, 14:07
Gracias por comentar. El día era muy malo, con una densa humedad, el contraluz, la velocidad que viajabamos en un fast-ferry, casi no me podía tener en cubierta, pero quise probar... seguramente otras manos más expertas sacarían mejor provecho. Si queréis probar, os paso el raw.
Sí que m'agradaría disposar del RAW, Raül.
Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Realment l’estampa era magnífica per a una foto. Vas fer molt bé en disparar, Raül, malgrat els condicionants que expliques que tenies. :very_drunk:
Antoni Cladera
10/11/2016, 10:50
llàstima de tants grisos, llevant contrast a l'escena... bon ull!
Cisco Dura
11/11/2016, 15:50
Deixant de costat les dificultats que es van donar. M'agradaria veure en Jaume amb el RAW quin resultat li dóna. Personalment a jo la foto m'agrada força. I si a més es pogués millorar, no et dic.A i en blanc i negre.
Raul Sintes
11/11/2016, 18:47
La instantània, com dius, mereixía un i més clics.
Llàstima que el processat o les condicions de contrallum no han permès gaudir plenament de l'escena.
Em costa creure que no es pugui millorar, Raül.
Te l'enviï i fes al processat al teu gust,ipenja'laquímatèix,estic molt interessat per veure el resultat.
Jaume Franch
11/11/2016, 19:44
No sé si ha millorat gaire...
7002
La he versionat en color, també.
7004
Joan A. Gomila
13/11/2016, 21:36
Estic d'acord amb tot el que han dit els companys.
Llàstima que no pugui millorar més per que l'escena és magnífica.
Vist els resultats d'en Jaume, preferesc la de color....llàstima per que si haguessis pogut disparar amb uns altres paràmetres crec que en b/n podia haver quedat magnífica.
Raul Sintes
14/11/2016, 18:29
Amb el processat en b/n veig que li has donat més contrastat, pot ser queda millor encare; ara be, en color m'agrada molt com t'ha quedat, jo no ho havia intentat ja que em semblava que no donaria prou de si el raw que vaig treure, però preferesc sa de color. Moltes gràcies Jaume