Ver la versión completa : Otra de Viella
LluisSurralles
30/09/2011, 15:26
Un altre foto del meu recent, i com sempre llampec, viatje a Viella. Em va fer molta gràcia la decoració d´aquest balcó d´una típica casa pirenencahttps://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11212 7&g2_serialNumber=1
imported_admin
30/09/2011, 16:36
Atractiva imatge.
Em pregunto perquè retalles la puntxa de la teulada.
M'ha semblat que li mancava una mica de llum i he posat aquesta imatge a estudi en el Photosho i l'histograma diu que, efectivament, podriem donar una mica més de llum, sobretot a la part alta de la foto.
M'agrada la foto.
CarlosSilvestre
30/09/2011, 17:24
Me gusta el contraste de los colores con la oscuridad de la casa. Imagino que no pudiste hacer la foto frontal ¿no?
joangomila
30/09/2011, 17:50
Totalment d'acord amb els altres comentaris.
LluisSurralles
30/09/2011, 21:17
No se podia tirar la foto totalmernte frontal aunque no sé si me hubiera gustado. En cuanto a lo de darle mas luz, no sé por que motivo pero siempre mis fotos han pacado de oscuras. Me parecen mas misteriosas. En cuanto a lo del vértice, tampoco me gusta cortar justo. Ya me perdonareis que sea tan maniático.
imported_admin
30/09/2011, 22:06
No se podia tirar la foto totalmernte frontal aunque no sé si me hubiera gustado. En cuanto a lo de darle mas luz, no sé por que motivo pero siempre mis fotos han pacado de oscuras. Me parecen mas misteriosas. En cuanto a lo del vértice, tampoco me gusta cortar justo. Ya me perdonareis que sea tan maniático.
No, no , Lluís, tu a la teva. Si és així com t'agrada... res a dir.
PepePenafiel
01/10/2011, 12:20
Preciosa imagen, preciosa casa.
A mi también me gustan estas imágenes algo oscuras. Soy un enamorado de la subexposición reconvertido por culpa de Mellado y su manía de las altas luces. ;) con el "histograma bonito".
VLafebre
01/10/2011, 12:42
Tens raó, graciossa decoració d'aquesta casa que li has sabut treure-n'hi molt de profit. M'agrada molt els tons foscos tant de la casa com del fons. Respecte la possicició de prendre la foto, si frontal o tal com està, a mi m'agrada així, amb aquestes línies quelcom en diagonal. Crec que frontal hagués quedat massa "plana".
AntoniCladera
05/10/2011, 19:17
El joc del contrast, el joc de la llum.. "sense una càmera es pot fer una foto...sense objectiu...també.... ara...sense llum.....
..... una bona fotografia ..És un cas que aparentment em direu que no... però que justifica que en digital si exposau per les llums i revelau per les sombres, moltes fotos com aquesta lluiran més que mai. Això és el joc del "derecheo del histograma" que tan famós va fer a ne'n Mellado.
No fa gaire quan feiem bn de rodet, exposavem per les llums i revelavem per les sombres. Avui en dia si ho feim a com he ditmés amunt(no sé si s'ha fet a aquesta foto) treurem, tot i la primera impresió un contrast espectacular amb el ACR(camera raw). Si no es fa això quan volguem recuperar les llums dels tons més foscos crearem renou...molt renou, fent malbé una foto esplèndida.....
Com es nota que el rollista ha tornat..... :-X :-X :-X :-X