Iniciar sesión

Ver la versión completa : Cap els núvols



Cisco Dura
28/10/2016, 17:57
Fa un parell d'anys vaig penjar una foto en la qual volia aconseguir uns efectes determinats que feien referencia a un fotògraf "http://www.xosecasal.com/portfolio/". Fa qüestió d'uns dies vaig estar parlant amb una companya, na Paula Fontana aficionada també a la fotografia sobre aquest fotògraf i em va comentar que ella també li agradava. I encara més em va donar unes explicacions de com creia ella que podíem aconseguir aquests resultats, i inclús es va atrevir a fer-me un vídeo tutorial de com ho feria. La foto que avui present és el resultat de tot aquest comentari anterior, per què m'agradaria saber la vostra opinió del resultat final. Vull dir que són dues fotos, crec que les dades no sé si aquí tenen molta rellevància. Per a mi la dificultat més gran ha estat aconseguir integrar les roques (motiu principal) dins el context (evitant així sa sensació de "levitar")
6910

Francisco Aviles
28/10/2016, 18:28
Per mi fantàstica, Cisco
Un resultat molt bo, ja ens diras com ho fas.
Molt Bona !!

Jaume Franch
28/10/2016, 21:44
Fantàstica Cisco.
Crec que has aconseguit reproduir l'estil del Xose Casal.
Tal vegada aquest ratjos a la part inferior de la imatge no hi hauríen de ser, pel que he vist en el format d'aquest autor.
Però si a tu t'agrada...
EscarapelaFF 40x

Pepe Peñafiel
29/10/2016, 09:15
Curiosa imagen y buena experimentación , felicidades por tu inquietud buscando resultados diferentes y especiales.

Lafebre
29/10/2016, 11:56
És normal que un es pugui inspirar en l’obra d’altres fotògrafs i que experimenti noves tècniques. M’agrada la foto, Cisco. Segueix endavant! :very_drunk:

Carlos Silvestre
30/10/2016, 19:29
Es rara pero interesante.