Ver la versión completa : Frare Bernat
Cisco Dura
24/10/2016, 09:02
Vagi per davant. Des d'aquí vull expressar la meva satisfacció de formar part d'aquest grup, poder exposar amb tots vosaltres i poder gaudir de conèixer-vos personalment i d'aquestes instantànies fan que em motivi per seguir.
Per tant la millora manera, és compartir amb vosaltres aquesta fotografia per què em pogué donar la vostra opinió. És una matinada damunt Frare Bernat, i la primera intenció era la sortida del sol, però la gran humitat d'aquell dia va fer que la idea no fos la mateixa. Vaig voler intentar plasmar aquestes boires contraposades amb aquests petits turons que tenim a Menorca.
Dades: Iso 100 Diafragma f/9 Focal 121 mm temps 5 seg. Filtre degradat invers 3 passos al cel 466 Kb
6884
Joan A. Gomila
24/10/2016, 09:18
Vas canviar d'idea i crec que la vas encertar.
M'agrada molt com t'han quedat les boires entre els turons i la composició la veig impecable. El primer plà li dona un plus important a la composició de la imatge. Tenc dubtes de si m'agradaria més amb una temperatura més càlida però açò només és un gust personal.
Déu n'hi do quina calma hi havia en aquell moment per que tot i els 5 segons d'exposició, els vaixells t'han quedat gairbé clavats.
Francisco Aviles
24/10/2016, 09:44
Cisco, per mi va ser un plaer conèixer-te personalment i parlar una estona amb tu.
La foto m'encanta té un aire màgic, jo també em pregunto com en Joan com quedaria aquesta imatge en versió càlida
Molt bona Cisco i fins la propera !!
Jaume Franch
24/10/2016, 12:05
Tens la mà trencada per fer paissatges amb boira, Cisco.
Primer de tot dir-te que m'encanta aquesta foto.
Com els companys tinc curiositat per veure si fent-la més càlida guanya. Jo pens que no.
També voldría plantejar el dubte d'una molt discreta dominant magenta ( probablement existent en aquell moment).
Cisco, aprofito aquest post per comentar-te que, durant la Inauguració de la Exposició varem creuar quatre paraules ràpides i, quan t'envas anar, vaig tenir la sensació de que m'hagués agradat xerrar una estona més amb tu. Esperem que prest tinguem un altre ocasió per xerrar.
Cisco, la foto m'agrada molt en quant a idea. La compopsició la veig molt bona. La boirina entre els turons li dóna un cert aire oníric, molt bo. El color... no sé si ha de ser més càlida o més freda. O res. Però al meu criteri, aquest to que li has donat no li queda gens bé, i és una lástima, perquè la foto és bona.
Jaume Franch
24/10/2016, 12:29
Respectant el gust personal, discrepo de l'afirmació final d'en Vicenç: "aquest to que li has donat no li queda gens bé".
Probeu a canviar el color, a veure què us sembla.
Abans jugaría amb el contrast, perque crec que, tot i la tonalitat freda, pot millorar.
Cisco Dura
26/10/2016, 09:33
Fent cas els vostres consells, torno a posar sa foto amb petites correccions. He donat un poc més de calidesa i he retocat l'equilibri de color.
6899
Jaume Franch
26/10/2016, 10:00
Jo prefereixo la foto inicial, la "incorrecte".
Carlos Silvestre
30/10/2016, 19:19
Esas brumas entre colinas son magníficas y sí, me quedo con la primera versión.