PDA

Ver la versión completa : Jo.....volei!!!!



Joan A. Gomila
09/10/2016, 15:34
Evidentment, tenint sa petita de la casa que juga a volei, és obligat per jo aprofitar el tema d'aquest mes per a pujar una foto d'ella.

La foto està feta durant el partit d'ahir de Lliga Balear entre el C.V. Ciutadella i el C.V. Bunyola. El resultat final va ser molt ajustat, guanyant el Ciutadella per 3-2.

Vaig aprofitar l'estrena de l'equip a casa i el fet de que la jugadora lliure titular no va poder jugar, cosa que va possibilitar que na Teresa jugàs tot es partit en la posicio de lliure, que és la seva posició natural. També va ser un orgull com a pare veure-la jugar a tan bon nivell en aquesta categoria, tenint en compte que per edat li correspon la categoria cadet (dues categories inferiors).

Dades de la foto: Nikon D610 amb Nikkor 70-300 a 102 mm, ISO (automàtica) 4500, f/4,5, vel. 1/800. La foto està retallada un poc.

6804

Jaume Franch
09/10/2016, 16:57
1. Comparteixo amb tú l'orgull de pare. Personal i intransferible. Enhorabona.
2. Sé que la composició no es pot modificar i, per tant, no hi ha més remei que acceptar que la vora de la pista coincideixi amb la pilota.
3. Crec que a la foto li manca un punt de contrast.

Per lo demés , excel.lent. Una imatge molt plàstica amb una protagonista de dalt de tot. Ah! i enhorabona per l'equip i per la victòria.

Lafebre
09/10/2016, 19:20
Coincideixo amb en Jaume en compartir amb tu l'orgull de pare. No n'hi ha per menys!.

M'agrada molt el moment en que l'has agafat. Ja se sap que en fotos d'esport de vegades surten en escena alguns elements que no ens agradaria que hi fossin, però no s'hi pot fer res, i no per això desmereix el valor ni la qualitat de la foto. Estic d'acord amb en Jaume que un retoc suau amb "curvas" li aniria bé. Bona foto, Joan A.

Xec Gomila
09/10/2016, 20:39
.bon moment captat Joan,... / per a mi,.. un tono algo mes alt,..crec que necesita.--:rolleyes:

Lluis Surralles
10/10/2016, 11:59
Felicitats, Joan, per la foto i per la filla. La trobo molt bé de composició. Si li he de trobar una petita pega et diré que, tal i com diu en Jaume, li donaria una mica mes de contrast i, tal vegada, un color una mica mes càlid.

Joan A. Gomila
10/10/2016, 22:03
Moltes gràcies a tots per les vostres aportacions.

Unes quantes coses:

En quan a enquadrament, com ja ha dit en Jaume, en aquest tipus de fotografia es fa molt difícil preveure i per tant no vaig poder escollir.

El tema del contrast crec que teniu raó i seguidament vos pos la foto amb uns lleus retocs de tonalitat, equilibri de color i contrast però vull demanar una cosa: resulta que just davant meu hi havia una xarxa de protecció que evidentment no apareix a la foto però és possible que la presencia d'aquesta xarxa hagi afectat a la nitidesa/contrast de la foto?

6816

Jaume Franch
10/10/2016, 22:21
Lo de la xarxa no sé com pot haver afectar a la qualitat de la foto, però no crec que tingui a veure amb el contrast.

Joan A., agafa la primera imatge, edita-la en Photoshop.
Fes : Imagen>Tono Automático. Què hi veus?.

Hi ha més cosa a millorar, segons el meu criteri, clar.
Si vols , t'ho comento.

Joan A. Gomila
10/10/2016, 23:05
Jaume, no m'agrada gaire fer ús dels automatismes de Ps (manies meves) però he de reconeixer que en aquest cas millora molt la foto. Gràcies per la teva apreciació.

Aquest és el resultat:

6817

Jaume Franch
11/10/2016, 09:35
És qüestió de provar-ho.
En més d'una ocasió aquest automatisme supera el meu processat.

Si baixes llums de la cortina del fons, millora la foto.

Joan A. Gomila
11/10/2016, 10:29
Oido cocina jejeje