PDA

Ver la versión completa : Matinada al bosc

raulsintes
12/10/2011, 19:52
Què en penseu d'aquesta fotografia?* Sé que els arbres en primer terme estarien mol millor si els veiessin sencers, però al ésser dins d'un bosc, quan reculava captava les copes dels arbres però n'apareixien d'altres a mitges i no tenia solució; d'altra part, el què realment era espectacular, era el contrallum amb l'espessa boirina que queia a primera hora del matí.

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11227 2&g2_serialNumber=2

Camara Sony DSLR-A300
Valor apertura 5,6
Distancia focal 18.0 mm.
Iso 100
No flash

joangomila
12/10/2011, 20:00
Crec que és un tipus de fotografia molt mala de fer per a que quedi correcta, hi ha molt de contrallum i si mesures les llums de ses ombres (que crec que és el que has fet) les llums queden sobreexposades i, potser per açò, la boira que comentes no es veu en tota la seva magnitud.
Vull valorar sobretot el fet de no haver renunciat a fer click tot i que les condicions eren molt desfavorables.

CarlosSilvestre
13/10/2011, 11:46
Pues tiene un aspecto que define perfectamente el momento que describes. Como detalle a corregir el érbol y Sol en medio de la foto, creo que la toma hubiera mejorado desplazándolos al tercio izquierdo.

VLafebre
13/10/2011, 12:36
Doncs per les condicions en que està feta, la trobo força bé. Comparteixo el comentari del Carlos sobre haver posat l'arbre i el sol a 1/3.

Un cop feta la foto (aquesta la deixaria tal com està), de vegades resulta divertit (i, a més, s'aprenen moltes coses) de fer alguna variant. En una còpia d'aquesta foto, jo aclariria una mica les ombres i li donaria a tota la foto una forta (al gust de cadascú) dominant groguenca, mitjançant un filtre. Fins i tot el cel hauria de veure's grogós. És només una idea i qüestió de provar....

LluisSurralles
13/10/2011, 19:51
No es fàcil captar la boira i ho has aconseguit molt bé. Llàstima del
detall que et diu en Carlos: evidentment l´arbre i el sol estan massa centrats i potser li trobo a faltar una mica de color a la part baixa de la foto. Força interessant

imported_admin
16/10/2011, 23:48
No em queda més comentari que felicitar-te per aquest atrevit intent. M'agrada la foto, Raúl.