Ver la versión completa : A La Plancha
Francisco Aviles
25/09/2016, 11:48
Hoy.. una tapita de estas ricas gambas a la plancha...
Evidente no ?6718
Jaume Franch
25/09/2016, 16:28
Otra genialidad.
Molt bona, Xiscu!.
Francisco Aviles
25/09/2016, 17:00
OK. Jaume
Estaban ricas .. Ricas...
Xiscu, personalment et diré que és una de les que més m'agrada de les que has pujat recentment. A banda de la idea, té detalls de composició molt bons (per exemple, que el cable d'alimentació de la planxa estigui en "posició" d'estar endollat, encara que no es vegi l'endoll). El contrast de colors (grisos de la planxa, rosats de les gambes), també és molt encertat. La cirereta del pastís hagués sigut que el pilot vermell del senyal del termostat estigués encès. La veig una mica pobre de llums i possiblement ho puguis arreglar fàcilment amb un ajust de "niveles". Felicitats, Xiscu.
Francisco Aviles
25/09/2016, 21:46
Gracies, Vicenç es tema de nivells esta (Segons es meu monitor) bé
Lo del pilot encès , tens tota la raó
Francisco Aviles
26/09/2016, 15:21
6732
Xiscu, personalment et diré que és una de les que més m'agrada de les que has pujat recentment. A banda de la idea, té detalls de composició molt bons (per exemple, que el cable d'alimentació de la planxa estigui en "posició" d'estar endollat, encara que no es vegi l'endoll). El contrast de colors (grisos de la planxa, rosats de les gambes), també és molt encertat. La cirereta del pastís hagués sigut que el pilot vermell del senyal del termostat estigués encès. La veig una mica pobre de llums i possiblement ho puguis arreglar fàcilment amb un ajust de "niveles". Felicitats, Xiscu.
Graciés, Viceç a veure si a millorat algo..
Jaume Franch
26/09/2016, 16:45
Molt millor.
pòsa-li llum al pilot, plis!.
Francisco Aviles
26/09/2016, 17:03
Graciés, Jaume
Com es fá, es PS no eslo meu
Jaume Franch
26/09/2016, 17:27
Graciés, Jaume
Com es fá, es PS no eslo meu
Ho he fet molt discret, Què et sembla?
6733
Amb el fum de les gambes ja no m'hi atreveixo. :cool:
Francisco Aviles
26/09/2016, 17:37
Molt bé , Jaume está molt millor, en Vicenç es un artista !!
Com es fá ?
Francisco Aviles
26/09/2016, 17:39
Graciés, Jaume tú també ets un artista.. jee
Jaume Franch
26/09/2016, 17:44
T'envio el tutorial vía WeTransfer.
Xec Gomila
26/09/2016, 19:15
...molt bona Xiscu,.. molt original,.. jó me quedo en sa primera, peró amb es 'pilot' ences.. :very_drunk:
Francisco Aviles
26/09/2016, 21:09
Graciés, Jaume tú també ets un artista.. jee
Moltes gràcies, Jaume pel fantàstic tutorial i pel magnífic treball que has fet.
Ets un artista del PS
gràcies
Xiscu
Francisco Aviles
26/09/2016, 21:10
...molt bona Xiscu,.. molt original,.. jó me quedo en sa primera, peró amb es 'pilot' ences.. :very_drunk:
Graciés, Xec
Bep Taltavull
26/09/2016, 21:34
M'agrada l'última versió, bona ocurrença. :very_drunk:
Francisco Aviles
26/09/2016, 22:24
Graciés, Bep !!
Jaume Franch
27/09/2016, 13:50
Ben vist Vicenç,
Carlos Silvestre
28/09/2016, 20:43
Con los cambios aún mejor, ahora la idea inmejorable.
Francisco Aviles
28/09/2016, 21:55
Gracias, Carlos !!
Raul Sintes
29/09/2016, 11:09
Xisco, aquesta és de "mestres". No puc afegir res més a el què t'han comentat abans. Aumentar la lluminositat les gambes semblen més fresques, la llum del pilot encès també ha ajudat, però la idea a estat magnífica. Enhorabona.
Francisco Aviles
29/09/2016, 17:05
Graciés, Raul per lo de mestre, pero de moment estic aprenent..:confused:
Juan Cuadros
29/09/2016, 18:26
Xiscu. como siempre...tu imaginación no tiene limites. Con piloto y sin piloto...jaja. Enhorabuena.
Francisco Aviles
29/09/2016, 20:58
Juan,Gracias
por bajar a la tierra y comentar... Jee..
Tito Felix
29/09/2016, 21:08
T'ho he dit mès d'una vegada. Lo que mes m'agrada d'es teus "bodegons" es s'imaginacio que li possas a tots. Enhorabona....aquest es molt bo!!!!!!!!!
Francisco Aviles
29/09/2016, 22:39
Gracies, Tito...:very_drunk:
Lluis Surralles
01/10/2016, 21:19
Bona nit, Xisco: He estat uns dies fora, de vacances i totalment desconectat del FF i, a la tornada, em trobo amb un munt de bones fotos, com ho son la majoria de les que es pujen. Pero he volgut reiniciar la meva activitat i comentaris amb aquesta maravella de foto. Apart de la tècnica, que la té i que alguns companys t´han millorat, el que valoro en tu, i t´ho he repetit vàries vegades son
les idees. i Aquesta em sembla genial. Apart dels detalls tècnics que ja t´han comentat, no m´atreveixo a posar-hi cap pega. Simplement dir-te que segueixis així. Que vas pel bon camí i que em sembles un bodegonista genial. Un altre cosa, malauradament, tot i que en tenia moltes ganes, no podré estar amb vosaltres a la inauguració de la exposició FF. Ja estem de plè en la campanya de muntatge de la 18ª Mostra de Pessebres de Badalona, (de la que en soc el responsable) i s´ens ha girat molta feina. Sabeu que encara que fisicament estic lluny, moralment estic al vostre costat.
Jaume Franch
01/10/2016, 21:58
Celebro que et reincorporis al joc, Lluís.
Lamento no tenir-te a la Expo, però com que sé que et faria il.lusió, hauríes estat entre nosaltres si haguessis pogut.
Francisco Aviles
02/10/2016, 21:47
Bona nit, Xisco: He estat uns dies fora, de vacances i totalment desconectat del FF i, a la tornada, em trobo amb un munt de bones fotos, com ho son la majoria de les que es pujen. Pero he volgut reiniciar la meva activitat i comentaris amb aquesta maravella de foto. Apart de la tècnica, que la té i que alguns companys t´han millorat, el que valoro en tu, i t´ho he repetit vàries vegades son
les idees. i Aquesta em sembla genial. Apart dels detalls tècnics que ja t´han comentat, no m´atreveixo a posar-hi cap pega. Simplement dir-te que segueixis així. Que vas pel bon camí i que em sembles un bodegonista genial. Un altre cosa, malauradament, tot i que en tenia moltes ganes, no podré estar amb vosaltres a la inauguració de la exposició FF. Ja estem de plè en la campanya de muntatge de la 18ª Mostra de Pessebres de Badalona, (de la que en soc el responsable) i s´ens ha girat molta feina. Sabeu que encara que fisicament estic lluny, moralment estic al vostre costat.
LLuis, moltes gràcies de veritat, aquest comentari teu, em dóna molt ànim i força per seguir amb les meves locures
m'hagués agradat que vinguessis per l'expo i conèixer-te personalment,
Un altre cop serà
Joan A. Gomila
08/10/2016, 11:17
Com és habitual en tu, una altra foto molt ingeniosa que ha millorat amb les aportacions dels companys.
Francisco Aviles
08/10/2016, 12:37
Gracies, Joan..:very_drunk: