PDA

Ver la versión completa : La Catedral

Lafebre
15/09/2016, 16:59
En un día d'una llum realment preciosa, entre assolellat i ennuvolat, vaig poder fer aquesta presa on al fons es pot veure la Cathedral Rocks East i en primer terme el riu Merced.

6649
ISO 1250
Nikkor 24-70 a 38 mm, f/10
1/320 sec.

Lluis Surralles
15/09/2016, 17:05
Pel meu gust, preciosa. Pero trobo la cateal una mica massa clara.

Jaume Franch
15/09/2016, 17:52
Oooooh!. Quina preciositat!.
Chapeau!.
EscarapelaFF 100x

Suposo que la ISO 1250 la vas posar per poder tancar diafragma i guanyar PDC, no?

Francisco Aviles
15/09/2016, 18:06
Guapa !! uns tons de cine..

Lafebre
15/09/2016, 18:38
Suposo que la ISO 1250 la vas posar per poder tancar diafragma i guanyar PDC, no?
Si vols que et digui la veritat, Jaume, no me'n recordo pas. En teoria hauria de ser així com tu dius, però una ISO 1250, en principi, la trobo una mica exagerada per aquestes condicions de llum. Però com que són les dades que em dóna la càmera, així les poso. Em sap greu no poder-te aclarir res més en aquest cas, Jaume. :(

Jaume Franch
15/09/2016, 19:22
Si vols que et digui la veritat, Jaume, no me'n recordo pas. En teoria hauria de ser així com tu dius, però una ISO 1250, en principi, la trobo una mica exagerada per aquestes condicions de llum. Però com que són les dades que em dóna la càmera, així les poso. Em sap greu no poder-te aclarir res més en aquest cas, Jaume. :(

No pateixis. A tots ens passa que, dins una sèrie de fotos seguides, hi han paràmetres no intencionats.
Gràcies per la sinceritat.

Pedro Riveiro
16/09/2016, 20:00
Preciosa fotografia.

Juan Cuadros
18/09/2016, 11:09
Simplemente....una belleza de paisaje e interpretación fotográfica!! Enhorabuena.

Pepe Peñafiel
19/09/2016, 16:31
Se juntan dos cosas un apisaje impresionante, Inmenso y maravilloso. TRemendamente abrupto y bestial y un fotógrafo con un ojo y un gusto exquisitos.
Armonia al mas alto nivel.
Me encanta la fotografia y el paraje

Carlos Silvestre
20/09/2016, 15:33
Parece que vaya a salir el oso Yogui en cualquier momento, o un duende, o un hada...Preciosa.
Oye, ¿sigues haciendo las fotos con el iso automático?

Joan A. Gomila
20/09/2016, 18:06
Crec que has sabut plasmar la grandesa de la muntanya. La zona de l'aigua ajuda a donar profunditat i a dirigir la mirada cap el cim.

Lafebre
20/09/2016, 19:31
Gràcies per comentar, companys :very_drunk:

Carlos,
Nunca disparo con ISO automática. Si tu comentario viene a raíz de de los parámetros expuestos, ya le contesté a Jaume que no tienen ningún sentido, pero no recuerdo porqué disparé así. Me debo estar haciendo algo mayor…. :(

Carlos Silvestre
21/09/2016, 11:21
Gràcies per comentar, companys :very_drunk:

Carlos,
Nunca disparo con ISO automática. Si tu comentario viene a raíz de de los parámetros expuestos, ya le contesté a Jaume que no tienen ningún sentido, pero no recuerdo porqué disparé así. Me debo estar haciendo algo mayor…. :(

Vaya, creo que soy yo el que en su día te entendí mal y creí que solías disparar con iso automático.

Jaume Franch
21/09/2016, 11:55
Vaya, creo que soy yo el que en su día te entendí mal y creí que solías disparar con iso automático.

A mí también me ha sorprendido esa afirmación y tenía entendido lo mismo que Carlos. :confused:

Lafebre
21/09/2016, 18:13
A mí también me ha sorprendido esa afirmación y tenía entendido lo mismo que Carlos. :confused:

Creo recordar que hace ya tiempo se comentó este mismo tema o similar en uno de los hilos del foro. Yo acostumbro a utilizar prioridad de diafragma o prioridad de velocidad, dependiendo del tipo de foto que vaya a hacer. Normalmente, si hago paisaje natural o paisaje urbano (que no sean nocturnas) utilizo prioridad de diafragma. Por contra, si voy a disparar deporte en espacios abiertos utilizo normalmente prioridad de velocidad. Si hago deportes en pabellones disparo en manual para evitar que los letreros de publicidad de leds me afecten en la lectura (previa medición del balance de blancos con la cartulina gris), pero nunca, nunca, disparo con ISO automática. Ya se que hay gente que la utiliza y que está encantada, pero cada uno tiene sus manías. ¿De dónde corchos lo habréis sacado? :confused: ¿A ver si va a resultar que no soy yo el único que se está haciendo mayor? :cool:

Jaume Franch
21/09/2016, 18:27
Potser confonem que ens vas aconsellar "no tenir por" a disparar amb ISOs altes, amb la idea que en Carlos i jo tenim del teu automatisme de ISO.
Deu ser una confusió de conceptes, segur.

Lafebre
21/09/2016, 18:47
Potser confonem que ens vas aconsellar "no tenir por" a disparar amb ISOs altes, amb la idea que en Carlos i jo tenim del teu automatisme de ISO.
Deu ser una confusió de conceptes, segur.
Que en més d'un moment he dit que no s'havia de tenir por de disparar amb ISOs altes, (i que l'histograma quedi a la dreta) segur. Deu ser això que dius, Jaume.