Ver la versión completa : Avarcas
raulsintes
16/10/2011, 18:53
M'haig de comprar unes avarques i tenc moltes dubtes de quin color m'aniríem millor als meus peus.
Quines* vos agraden més?
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11229 5&g2_serialNumber=2
Sony DSLR-A300
Abertura F20
Exposición 1/400
Iso 100
CarlosSilvestre
16/10/2011, 19:08
Buena foto Raúl, elementos sencillos y llamativos. Es la que más me gusta de las que has ido colgando.
Como posible mejora iluminaría más la pared ya que la veo con una dominante azul (¡mi primera dominante! [smiley=2vrolijk_08.gif])
beptaltavull
16/10/2011, 19:39
Estic d'acord amb en Carlos en que es la que més m'agrada de les que has penjat darrerament.
Potser té raó en que la paret té un to una mica blavós, a lo millor pujant una mica la temperatura de color s'arreglaria. Així i tot m'agrada bastant. ;) ;)
imported_admin
17/10/2011, 00:17
Uep! Un tema molt diferent del que ens has presentat fins ara.
M'encanta la idea i la composició.
Prova a corregir el detall que els companys et comenten, jo també tinc curiositat per veure si millorav "escalfant-la" un pelet.
Fotofindera, Raúl.
VLafebre
17/10/2011, 11:41
Que vagi per endavant això que diré: M'agrada molt. Bona visió de la foto i enquadrament atractiu.
Dit això, hi ha un parell de detalls que crec que, de poder-se arreglar, milloraria la foto i, la vderitat, la foto s'ho mereix.
1) Treure-li una mica de llum a la foto per tal que el blanc del fons guanyés una mica més de detall. El tronc també està una mica sobreexposat i és una llàstima que es perdin les textures de la fusta. Amés, amb això, fariem que les ombres de les avarques i del tronc quedéssin més fosques i guanyarien força.
2) Si es pot, donar-li una mica més d'espai per la part inferior. L'objecte principal no estaria tant centrat i les ombres guanyarien "recorregut".
Insisteixo, és la meva opinió per tal de millorar encara més una, de per sí, molt bona foto. Felicitats.
joangomila
17/10/2011, 18:31
Raul, estic d'acord amb que és fins ara la millor foto de totes les que has pujat, crec que mereix la pena intentar fer les correccions que t'han sugerit els companys, la foto s'ho mereix i de ben segur en veure el resultat quedaràs gratament sorprés.
L'altra dia comentaves que volies arribar a fer fotos com les nostres, crec que aquest dia ja ha arribat. Enhorabona.
raulsintes
17/10/2011, 19:52
Cóm ho veieu ara? ::)
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11233 3&g2_serialNumber=2
joangomila
17/10/2011, 20:10
A jo, personalment, no m'agrada tan com l'altra, em sembla que s'hauria d'intentar un canvi una mica més subtil i no tan pronunciat, ara veig sa imatge massa apagada.
beptaltavull
17/10/2011, 20:20
Has aconseguit treure textures de la paret, però ara la veig una
mica apagada...i amb un to ...magentuós. ::) ::) ::)
imported_admin
17/10/2011, 21:14
No. Així no m'agrada gens.
mariarosaoliver
17/10/2011, 21:15
Una foto divertida y con mucho colorido; Evidentemente, después de los comentarios técnicos que te han dado los compañeros, nada más que decir, salvo que, sin duda me quedo con la primera que has colgado, en la segunda se pierde lo que, para mi, es el principal atractivo de la foto, su diversidad de colores.
A veces, las cosas mas simples nos regalan fotos tan atractivas como estas.
Buena foto ;)
VLafebre
18/10/2011, 11:41
Raul, l'única cosa que m'agrada més d'aquesta versió respecte la primera és l'enquadrament. Això és important, perquè vol dir que hi tenies espai, a la foto i, com a mínim, això ja ho millores. Ara bé, la resta m'agrada més la primera versió. En aquesta li manca "vida" i hi ha dominants. Molt sovint, per arreglar una foto, s'han de fer tocs subtils més que no pas dràstics.
Mantenint aquest segon enquadrament però partint de la llum de la foto inicial, jo ho intentaria de nou. La foto s'ho mereix, i molt.
imported_admin
18/10/2011, 12:37
Sento haver estat tant taxatiu amb la meva opinió sobre la segona versió ( anava amb presses.....). Disculpa.
En Vicenç ho ha sabut explicar de manera immillorable.
beptaltavull
18/10/2011, 12:58
Raúl... val la pena intentar-ho i perdre-hi una mica de temps, t'ho dic per experiència
els que en saben més ho tenen molt bo de dir, però es en benefici nostre. ;) ;) ;)
CarlosSilvestre
18/10/2011, 16:08
Yo en este caso y, para variar, discrepo con Viçens y sigo creyendo que la foto quedaría mejor justo con lo contrario que él proponía, es decir, hay que iluminarla más.
Jopé, te vamos a marear... ::)
imported_admin
18/10/2011, 16:58
Yo en este caso y, para variar, discrepo con Viçens y sigo creyendo que la foto quedaría mejor justo con lo contrario que él proponía, es decir, hay que iluminarla más.
Jopé, te vamos a marear... ::)
De acuerdo en lo que respecta al calzado, pero la pared quizás le quitaría un pelín de luz para buscar esa textura que comenta Vicenç. Si no, ya esta bien.
PepePenafiel
19/10/2011, 11:10
Sin duda y para mi gusto la mejor hasta el momento de tus imágenes en el foro.
Seguro que ajustando las luces mejora todavía más.
Buen trabajo Raúl
raulsintes
19/10/2011, 12:48
Muchas gracias a todos por vuestra ayuda y consejos, las críticas son la mejor medicina para quien quiere aprender, así es que benditas sean.
He intentado mil maneras de mejorar la foto y la verdad es que he observado que necesita brillo para realzar el color del calzado en detrimento de la pared que al darle brillo no se aprecian los detalles, así como en la madera que aparece sobre expuesta. Al final he optado por la que os presento ahora.
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11236 0&g2_serialNumber=2
imported_admin
19/10/2011, 14:35
Raul, dadas las dificultades en precisar el tema de los niveles de luz, creo que el histograma nos dice mucho.
No sé cual ha sido el procedimiento que has usado para revelar esta foto, pero quiero resaltar que la primera foto (1) tiene un histograma correcto. Si se quiere modificar discretamente ese blanco para buscar la textura de la pared ( que es lo que Vicenç proponia) pues, se modifica.
La segunda foto (2 y 2a) que presentaste : el histograma y su corrección hablan por sí solos.
La tercera: más de lo mismo (3 y 3a).
En el caso de que te cueste entender la utilidad de este sistema, te recomiendo que nos veamos, conmigo o con tu vecino y revises el tema.
Ahí va el resumen en histogramas:
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11236 8&g2_serialNumber=1
AntoniCladera
19/10/2011, 16:58
La segona és fosca i sense contrast...el que passa és que la primera, bé per software o pe la presa és blana, careix d'enfocament general.
La idea i composició t'han d'ajudar a aguantar el xubasco i seguir lluitant.... Raul!!!! ;)
raulsintes
19/10/2011, 18:28
Uffff. :'( Heeelp!!! :-[ :-[ :-[
imported_admin
19/10/2011, 18:30
Uffff. :'( Heeelp!!! :-[ :-[ :-[
Encara t'he enredat més , oi?
raulsintes
19/10/2011, 18:41
Jaume: el què passa és que no tinc punyetera idea de com desxifrar els histogrames. Em fan falta un munt de classes bàsiques de fotografia.
M'havia apuntat a un curs Es Castell que no es duu a terme per falta de personal i així estic !!!
imported_admin
20/10/2011, 10:29
Jaume: el què passa és que no tinc punyetera idea de com desxifrar els histogrames. Em fan falta un munt de classes bàsiques de fotografia.
M'havia apuntat a un curs Es Castell que no es duu a terme per falta de personal i així estic !!!
Això no pot ser.
Hem de posar remei a aquest tema. Ara que et tenim mig engantxat hauriem de donar-te el camí. A tu i a altres persones.
Estudiarem com fer-ho.
Mentres, mira això:
https://www.fotofinde.com/cgi-bin/yabb_fotofinde/YaBB.pl?num=1317853036
Tal vegada et pugui interessar. Si contactes amb f/llum demana per en Pere Arguimbau i digues que pertanys al grup FotoFinde.
raulsintes
20/10/2011, 18:28
Jaume, ja vaig veure aquest curset l'altra dia al foro, però dona la casualitat que els divendres a la tarde i els dissabtes matí estic fen un curs de botànica. Hauré d'esperar una altre ocasió. En tot cas, gràcies per a la informació.