Ver la versión completa : Com un mirall
Quan arribes al lloc entens perquè l'anomenen "Mirror Lake"
6615
ISO 400
Nikkor 24-70 a 24 mm, f/8
1/125 sec.
Jaume Franch
10/09/2016, 18:23
Evident. Quina preciositat!.
Aquesta imatge em suggereix opcions (vist des de la meva perspectiva d'observador, clar)
No puc evitar pensar que es podría fer un vertorama, o emprar un gran angular en vertical... Són ideas no suggerències, eh, Vicenç?
EscarapelaFF 40x
Carlos Silvestre
10/09/2016, 19:09
Lo primero que me ha venido a la cabeza al ver la foto ha sido "Halaaaa, ya se ha "pasao" otra vez el Viçens...", y lo segundo, y lo tercero... Buenísimo y original paisaje. Te hago la ola.
Pedro Riveiro
10/09/2016, 19:47
Molt bona Viçens, el color i l'enquadrament.
Pepe Peñafiel
11/09/2016, 10:25
Menudo reflejo!!!!!!!.
Me gusta que hayas optado por encuadrar solo al reflejo, es diferente.
Lluis Surralles
11/09/2016, 18:55
Molt bona, Vicens. Pot ser m´hi falta una mica d´espai per dalt.
Moltes gracies per comentar, companys :very_drunk:
Jaume,
I moltes gràcies a tu, Jaume. Com segur que entens, per a un autor és molt gratificant que la seva foto li suggereixi noves opcions a un altre autor. A més, molt probablement segur que tens raó. És clar que, en aquest cas, un vertorama hagués estat una opció fantástica i s'hagués pogut veure tant la muntanya sencera com el seu reflex. Estic d'acord. El que passa és que el resultat era més previsible, i això és el que volia evitar d'alguna manera. En el cas de la foto que us presento fins i tot m'he "saltat" la regla dels terços, deixant l'horitzò més amunt "del recomenable". Ja, però en aquest cas "veia" la foto així, encara que probablement hi haguessin altres -i probablement- millors opcions. De nou, moltes gràcies, Jaume.
Joan A. Gomila
13/09/2016, 15:09
Vicenç veig un enquadrament molt enginyós i diferent als que la majoria de fotògrafs hauriem cercat en aquesta escena.
Per acabar-ho d'arredonir: has provat de girar sa foto 180º? Crec que també pot donar un resultat força interessant.
Francisco Aviles
13/09/2016, 21:23
Bona !!
Vicenç , algo diferent..:confused:
Vicenç veig un enquadrament molt enginyós i diferent als que la majoria de fotògrafs hauriem cercat en aquesta escena.
Per acabar-ho d'arredonir: has provat de girar sa foto 180º? Crec que també pot donar un resultat força interessant.
Mmmmm… veus, bon punt aquest teu, Joan A. No hi havia pensat.