Iniciar sesión

Ver la versión completa : Preludi de festa

Joan A. Gomila
09/09/2016, 17:56
Després del pregó de ses festes de Gràcia, vam esperar per la zona d'es Pont de Sant Roc a que passàs es correfoc i sa batucada i mentre esperavem em vaig trobar amb aquesta escena:

Dades exif: Nikon D610 amb Nikon 35 mm, ISO 6400, f/4, vel. 1/60.

6582

Xec Gomila
10/09/2016, 08:15
.bona escena i bon robat Joan,.. m'agrada el marc que li as posat...

Jaume Franch
10/09/2016, 11:16
La foto preciósa, molt bona.
El processat no m'agrada.

Joan A. Gomila
10/09/2016, 11:36
Merci al.lots!!!

Jaume, que hi farem, contra gustos...:rolleyes:.

Entenc que quan un puja una foto ho fa per que li agrada tal com està (tot i que sempre hi pot haver correccions de tipus tècnic) i amb l'esperança de que també agradi als altres membres, però açò no sempre és així, per sort. La diversitat de gustos i opinions sempre ens enriqueix a tots.

Jaume Franch
10/09/2016, 12:43
I tant, Joan A. :very_drunk:

Lafebre
10/09/2016, 18:02
Quina sort que vas tenir, punyetero, al trobar-te aquesta escena! :very_drunk:. Preciosa foto amb una molt bona composició. La trobo una mica dura de llum, no creus?

Pepe Peñafiel
11/09/2016, 10:21
A mi me parece una escena "redonda", Esa pareja enmarcada y el ambiente que traduce.

Joan A. Gomila
13/09/2016, 15:07
Gràcies, Vicenç i Pepe pel vostre comentari.

Pel que fa a la duresa de llum que comentes, Vicenç, la zona on es troba la parella rebia una llum (indirecta però molt forta) dels focus que il.luminen el pont i l'efecte encara es va notar més després del processat que vaig fer.

En quan al processat, només dir que tot i que no pugui agradar, va ser ben intencionat per tal d'aillar la parella d'altres elements del fons que volia que quedassin molt enfosquits per tal de donar protagonisme a la parella i aquest és el motiu d'aquest processat. Tot i açò, d'aquesta, com de qualsevol foto, es podrien fer mil i un processats amb mil i un resultats diferents que uns agradarien més que d'altres. Degut al comentari d'en Jaume he volgut provar un altre processat i he emprat el mètode Rob-Carr que altres vegades ja havia emprat en conversions a monocrom i que en Jaume mateix també ha experimentat recentment i en aquest cas concret no m'agrada gens com queda, ja que tot i que l'histograma queda més bonic, la foto queda sense força i amb el fons massa il.luminat llevant protagonisme a la parella. Però, es clar, açò només és el meu gust personal.

Juan Cuadros
17/09/2016, 17:22
Esta foto me gusta un montón Joan. Además, seguro que con tres o cuatro procesados diferentes (en b/n) sigue siendo una magnifica imagen. Enhorabuena.