PDA

Ver la versión completa : El fanal

Jaume Franch
09/09/2016, 09:39
Aquest matí, passejant l'Àtik he vist aquesta excena.
La meva càmera auxiliar m'ha permès retenir l'imatge.
Sé que es pot retallar, re-enquadrar, etc. espero els vostres comentaris si ho creieu pertinent.
La pujo sense pretensions, però.

6580

iPhone 4S - f/2,4 - ISO 50 - 1/1000s. Mode: Panoràmica

Carlos Silvestre
09/09/2016, 11:25
Una foto minimalista, con pocos elementos bien aprovechados para conseguir una composición intetesante. Imagino que el punto de luz es tuyo.

Jaume Franch
09/09/2016, 12:47
Una foto minimalista, con pocos elementos bien aprovechados para conseguir una composición intetesante. Imagino que el punto de luz es tuyo.

Sí, lo puse yo (cómo me conoces!). Esta vez el Ayuntamiento no se olvidó de apagar las farolas.
Grácias por comentar.

Pepe Peñafiel
09/09/2016, 15:46
Estas a la que salta siempre. Admiro tu visión fotografica incansable. Efectivamente has construido una composición con gusto.

Joan A. Gomila
09/09/2016, 18:22
Compositivament i conceptualment m'agrada força.

Potser retallant un pel de baix i de dalt m'agradaria més.

No ho he comprovat, però sembla que la farola cau un poc a la dreta, però com saps, no acostum a descarregar les fotos dels altres per aquest tipus de comprovacions i potser és només un efecte visual meu.

Jaume Franch
09/09/2016, 18:56
Compositivament i conceptualment m'agrada força.

Potser retallant un pel de baix i de dalt m'agradaria més.

No ho he comprovat, però sembla que la farola cau un poc a la dreta, però com saps, no acostum a descarregar les fotos dels altres per aquest tipus de comprovacions i potser és només un efecte visual meu.

I perquè no les descarrègues per fer comprovacions?

Joan A. Gomila
09/09/2016, 19:43
Som molt vessut, Jaume ;)

Lluis Surralles
10/09/2016, 08:23
Tot i que la foto m´agrada força (la composició es força original) no consegueixo veure la farola (o el que sigui) amb claretat. Pot esser un problema de neurones, o b´e que ja no hi "guipo" pero no veig com és el fanal. Fins i tot, en un primer moment, he pensat que a dalt hi havia una persona. Sisplau, que algú que hi vegi mes que jo me la expliqui.

Jaume Franch
10/09/2016, 11:32
Tot i que la foto m´agrada força (la composició es força original) no consegueixo veure la farola (o el que sigui) amb claretat. Pot esser un problema de neurones, o b´e que ja no hi "guipo" pero no veig com és el fanal. Fins i tot, en un primer moment, he pensat que a dalt hi havia una persona. Sisplau, que algú que hi vegi mes que jo me la expliqui.

Lluís, et pujo un detall del fanal, sense el punt de llum, que és el que et deu fer despistar a la vista.
6608

Lafebre
10/09/2016, 17:51
Tu i les teves juguesques, Jaume! :very_drunk: