Ver la versión completa : Figues de Moro
Francisco Aviles
04/09/2016, 21:50
Hola !!
Os dejo este Bode de Temporada, aqui se llaman figues de Moro, no sé que opinarán ellos, nuestros vecinos del Magreb.
También llamados Higos Chumbos, y supongo que tendrán otros nombres según la región..6542
Jaume Franch
04/09/2016, 22:53
Bona profunditat de camp.
Xiscu, l'avaluació visual que un fa d'una foto així com les percepciones que en treu, sovint van més enllà de si l'histograma és tècnicament correcte o no. En aquest cas, per exemple, sense fer cas de l'histograma, crec que tant a les figues com a la fulla els hi manca volum, així com també a les ombres. De vegades, unes subtils passades amb la simple eina de "subexposición" del PS fan miracles. O quasi.
Francisco Aviles
05/09/2016, 16:13
Graciés,Vicenç..
Ho tindré en conte
Carlos Silvestre
05/09/2016, 17:17
Este bodegón no acaba de gustarme. Tienes ya puesto el listón tan alto...
Francisco Aviles
05/09/2016, 18:11
Este bodegón no acaba de gustarme. Tienes ya puesto el listón tan alto...
Razón tienes, Carlos
Cada vez que lo miro me gusta menos, y cada vez me cuesta más que me guste alguno
Se me está poniendo la cosa dificil..:confused:
Jaume Franch
05/09/2016, 18:15
Razón tienes, Carlos
Cada vez que lo miro me gusta menos, y cada vez me cuesta más que me guste alguno
Se me está poniendo la cosa dificil..:confused:
Puedes seguir con el tema, pero no estaría de más que abordaras otra modalidad fotográfica.
Como es un consejo, puedes hacer caso omiso.:cool:
Francisco Aviles
05/09/2016, 18:49
Graciés, Jaume
Se acepta y agradece el consejo, pero antes de los Bodes, ya he pasado por el paisaje,el Macro etc..
Creo que de momento seguiré dando la lata con los Bodes..
Som un poc Caparrut !!
Lluis Surralles
07/09/2016, 23:01
No sé que dir. Penso que li falta color.
Joan A. Gomila
08/09/2016, 07:27
La zona que més m'agrada a jo és la de les figues del segon terme a on hi ha un bon joc de llums i ombres.
Ja se que en general tens tendència a deixar els teus bodes amb una llum molt suau i sense ombres, gairebé, entenc que és el teu gust personal i ho respect però pel meu gust hi manca donar una mica més de força creant més ombres i contrastant més la imatge.
La fulla de la figuera no m'agrada com t'ha quedat, crec que es pot aconseguir més impacte ajustant l'exposició i el contrast, però com ja he dit abans respect el teu gust personal.