PDA

Ver la versión completa : Triops cancriformis



Xec Gomila
31/08/2016, 18:20
..hola amics,...
...
aprofito per compartir aquesta fotografia realizada el 2009, cercada expresament amb un amic 'entes' amb el tema, els varem trobar a una bassa de una zona humida al Sur, aprop de Calan Bosch, (aquets feien uns 3 / 5 cm.)

.. són considerats "l'espècie animal viva més antiga del planeta", https://es.wikipedia.org/wiki/Triops_cancriformis - es interesant))-//.. i ara aprofito el tema del mes...(encara que sigui el darrer dia..:rolleyes:.)

gracies a tots...

6498

Jaume Franch
31/08/2016, 20:38
Doncs, chapeau per aquest testimoni dels avis del planeta.

Bep Taltavull
31/08/2016, 21:09
Deu ni do quins escarabats més prehistòrics!!!

Raul Sintes
02/09/2016, 16:27
Enhorabona per aquesta aportaciò!!

Xec Gomila
02/09/2016, 16:57
..crec que es prou interesant,... a jó en el seu moment o va aser,.. per aso e aprofitat el tema per compartir...

.. gracies al-loots...;)

Joan A. Gomila
02/09/2016, 17:45
Bon testimoni, Xec.

No t'ho prenguis malament, però sa foto com a tal no em diu gran cosa...hi ha cosa amb s'iluminació que no m'acaba de convencer.

Xec Gomila
02/09/2016, 18:45
... gràcies al,lots per els vostres comentaris...

.. Joan, m'agrada que opinis,.. faltaria...:rolleyes: .. de totes maneras tens raó,... com a fotografia..umm :( ....

.. mes que res, aquesta fotografía crec que es mes 'testimonial',...

:very_drunk:




..(Joan, per cert, seguim sensa veura la resta d'emoticons, ....ara m'adono )

Joan A. Gomila
02/09/2016, 19:47
Ho se Xec que no es veuen. Crec que en Jaume ho te en mans d'es qui ens fa el manteniment per que ni en Jaume ni jo sabem per on agafar-ho....potset en Permuy que tambe es administrador en sapi mes que noltros....