PDA

Ver la versión completa : boca plena!



Antoni Cladera
28/08/2016, 10:26
Una de les il·lusions més grosses des viatge que he fet era capturar els frarets pescant. Un bon amic fotògraf, que hi havia anat una setmana abans, me va dir que no en va trobar gaire i que tots ja havien deixat els nius....

Trobava rar que ja no hi fóssin perquè, segons havia llegit, fins el mes de d'octubre no regressen a les costes d'Escòcia....

Vam arribar a Vik per planificar la sortida de lluna a un lloc fantàstic, quan em vaig adonar d'uns tubs de PVC que sobresortien de la terra amb una anella platejada cada un amb una inscripció. Estava davant una colònia enorme de Puffins!

Vaig guaitar al penyasegat i allà eren!! formaven una balsa a la mar i cada 10' alçaven el vol per tornar a la colònia amb peixos a la boca...

En vaig comptar un milenar, entre madurs i immadurs... Patosos a terra però ràpids i amb vol impresionant. Vaig observar i estudiar el seu moviment... havia de triar focal i velocitat d'obturació... no era fàcil pel seu vol erràtic...

Unes quantes fotogtrafíes i d'enfora vaig veure que un d'ells venia cap a jo i carregat... L'AF dinàmic de 21 punts de la D500 no va fallar. El 80-200mm també es va comportar de dalt de tot.

8 peixos duai a sa boca!
Un dels somnis fet realitat.

6476
D500
200mm
f/5,6
iso 1600
1/2000"

Jaume Franch
28/08/2016, 11:57
He gaudit intensament la foto i el seu context.
M'alegra molt veure i sentir com t'omple de goig la vivència i, com no, la foto.
N'estic ben segur que tots els companys de FF celebraràn aquest triomf teu.
EscarapelaFF 100x
P.D.: Com sabeu tots, per confeccionar les Edicions FF, em nudreixo gairebé sempre de les fotos que pujeu al FòrumFF. Dóno per sentat que el fet de publicar-les aquí, em dóna carta blanca per editar-les després si són seleccionades. Tenint en compte la enorme importància d'aquesta foto del fraret pescador, Toni, em confirmes que està lliure per ser editada?.

Xec Bagur
28/08/2016, 19:13
molt bona Toni!

Antoni Cladera
28/08/2016, 20:42
Tenint en compte la enorme importància d'aquesta foto del fraret pescador, Toni, em confirmes que està lliure per ser editada?.

merci Jaume. Cap problema!

Francisco Aviles
29/08/2016, 08:59
Fantastica!! Toni

Enhorabona

Carlos Silvestre
29/08/2016, 09:33
Digna del National Geografic la del glotón este.

Joan A. Gomila
29/08/2016, 14:40
Bona captura, Toni, ho dic per sa que vas fer tu amb sa càmera i també per sa que va fer el personatge de la foto, sembla que hagi obert una llauna de sardines i les hagi agafades totes de cop.

Pepe Peñafiel
29/08/2016, 16:18
Im-presionante.
Una maravilla Toni, felicitaciones.

Raul Sintes
29/08/2016, 17:02
Impressionant !!

Teresa Santacana
30/08/2016, 17:54
Toni, t'ho he dit moltes vegades però ho tornaRé a repetir: NO T'ATURIS!!!! La teva mirada fotogràfica, la teva experiència, el teu creixement,............... són meravellosos!!!

Antoni Cladera
31/08/2016, 12:34
Gràcies companys...
Tereseta... i be ho saps que t'ho agraesc.. una besada!

Lafebre
31/08/2016, 19:30
Perdoneu però ho haig de dir. Joooooodeeeeer!. Magnífica foto. Toni. Crec que no cal que et faci cap més comentari perquè ho abarca tot. Me n'alegro molt que hagi fet realitat una de les teves il·lusions. Felicitats. :very_drunk:

Bep Taltavull
31/08/2016, 21:03
Des de el primer dia que la vaig veure per Instagram vaig alucinar, una presa que ja voldrien tenir molts de fotògrafs de natura. Excel·lent!!!