Ver la versión completa : Tèquina a s'aigua, cap es serrans...
Joan A. Gomila
27/08/2016, 16:10
Seguint amb es treure fotos no editades d'anys anteriors vos deix aquesta feta a Sa Nitja l'any 2012 un matí que hi vam anar en Bep i jo per a preparar sa posterior sortida de FF.
Dades exif: Nikon D5000 amb Sigma 17-70 a 46 mm, ISO 200, f/6,3, vel. 1/640.
6471
Jaume Franch
27/08/2016, 16:52
Enveja apart per el que suggereix la foto, la veig algo desproporcionada d'espais per la part del cel (si al menys hi hagués algún núvol...) i també la veig , potser, excessivament contrastada i no sé si el blanc de la barca no està cremat.
Aquests detalls apart, la foto és guapa.
Joan A. Gomila
27/08/2016, 23:00
Gràcies per la teva opinió, Jaume.
Segons l'histograma i la informació dels canals Lab no hi està cremat el blanc de la barca.
A jo també em fa falta algún núvol al cel, però no veig la foto en format quadrat i per aquest motiu he preferit deixar-la així.
Carlos Silvestre
28/08/2016, 09:32
No sé si lo has buscado a propósito, pero la diagonal barca-torre está lograda. Veo algo de falta de definición que es más evidente en algunas zonas, por ejemplo en el nombre de la barca.
Sí, tal com diu en Jaume, la foto és guapa, i conincideixo amb en Carlos amb la bona diagonal barca-torre, però també penso que hi ha massa tros de cel uniforme que no aporta res a la foto i en la manca de detalls a la barca.
Antoni Cladera
31/08/2016, 12:32
Bona estampa si senyor. Coincidesc amb els comentaris descrits i afegir que el dgradat del cel no m'acaba d'agradar. aquests soón per repetir-les... vamos!
Joan A. Gomila
31/08/2016, 15:26
Moltes gràcies a tots pels vostres comentaris. Prenc nota de les diferents recomenacions que heu fet.
Bep Taltavull
31/08/2016, 21:25
Molt bon moment captat, potser si que hi sobra cel, però coneixent l'autor, sé que li agrada conservar les proporcions.
Els blancs de la barca, tot i no estar cremats, pens que li resten molt de detall