PDA

Ver la versión completa : un altra macro

raulsintes
23/10/2011, 19:26
Un altra macro, aquest és de la llavor de la “vidriella” Clematis flammula. A jo m'agrada particularment per la quantitat de filaments que fan aquests fruits i per la intensitat del color.

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11247 9&g2_serialNumber=2

imported_admin
23/10/2011, 20:42
Preciosa imatge.
Raul, hem de revisar la definició de la imatge . Crec que l'original ha de donat més qualitat.

CarlosSilvestre
24/10/2011, 10:57
Queda como un bodegón por lo que no veo relevante el discreto desenfoque.

VLafebre
24/10/2011, 12:55
En quines condicions de llum està disparada?. La veig com si li manqués una correcció de balanç de blancs força important.

raulsintes
24/10/2011, 17:42
Aquí vos pas sa foto en RAW, i sense retallar. Esta feta en macro i sistema automàtic a les 9 des matí aproximadament.
M'agradaria veure si algú en fa una mostra de cóm li agradaria que quedés sa foto per treurer-li es màxim de partit.
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11250 4&g2_serialNumber=1

imported_admin
25/10/2011, 12:25
Crec que per treballar amb la foto per optimitzar-la hauriem de partir del original. Aquesta foto que veiem és una rèplica jpg, redimensionada.

VLafebre
25/10/2011, 17:09
Crec que per treballar amb la foto per optimitzar-la hauriem de partir del original. Aquesta foto que veiem és una rèplica jpg, redimensionada.
D'acord amb en Jaume. Com a mínim, un Jpeg gran.

raulsintes
25/10/2011, 18:46
Jaume, perdona però no entenc el que em dius.
La foto està tal qual la vaig descarregar de la màquina amb el programa Photoshop i en Bridge; ni esta ampliada ni modificada. :-?

imported_admin
25/10/2011, 22:50
Jaume, perdona però no entenc el que em dius.
La foto està tal qual la vaig descarregar de la màquina amb el programa Photoshop i en Bridge; ni esta ampliada ni modificada. :-?
Perdona, es que havia cregut que l'original era un RAW.
De totes maneres, la foto que exposes aquí, pel fet de pujar-la a la Galeria, ja es redimensiona a la baixa.
Si seguim el teu suggeriment, ens hauries de passar l'original per correu electrònica per que el que veiem al forum està comprimit.