PDA

Ver la versión completa : Mongolia en festes

Carlos Permuy
26/08/2016, 14:45
Hola a tots!

Vam tenir sa gran sort de trobar Mongolia en festes per el que molta gent duia sa vestimenta típica.

Vaig poder fer aquesta foto, a vam que us sembla.

6464

Carlos Permuy
26/08/2016, 14:49
Mmmm per cert, es fòrum està configurat perque surti sa miniatura quant s'adjunta una foto que no és linkada... no trobau que ho tindriem que configurar per a sortir grossa?

Pepe Peñafiel
27/08/2016, 07:46
Menudo colorido chico. Espero más imágenes de tu superviaje. Has probado a jugar con viñeteado?. Lo digo por si te gusta en alguna imagen de este tipo que quieras centrar la atención.
Saludos

Jaume Franch
27/08/2016, 11:27
Foto molt polida, Carlos.
Una vegada surt la miniatura, has de fer doble clic i et dona opcions, entre d'altres, a decidir de quina mida la vols publicar.
Crec que si s'enfosqueix selectivament el fons, la foto encara serà més polida.
Aniría be, ja posats, clonar la frange clara del angle superior esquerra.

Això promet.
Més, plis.

Carlos Permuy
27/08/2016, 11:47
Uy Pepe. Yo de edición lo justo de Camera Raw y para de contar jajaja. Si te hace gracia bájala y ponle el viñeteado a ver cómo queda.

Jaume, açò sí que ho se fer. No tenc molt de temps però ho provaré.

Per cert, si pos més fotos per comentar des viatge a ón ho faig? Aquí o a sa nova secció?

Gràcies per es comentaris!

Jaume Franch
27/08/2016, 12:22
Uy Pepe. Yo de edición lo justo de Camera Raw y para de contar jajaja. Si te hace gracia bájala y ponle el viñeteado a ver cómo queda.

Jaume, açò sí que ho se fer. No tenc molt de temps però ho provaré.

Per cert, si pos més fotos per comentar des viatge a ón ho faig? Aquí o a sa nova secció?

Gràcies per es comentaris!

No és exactament així, però en Joan A. Gomila va proposar i crear el sub-fòrum gairebé pensant amb els reportatges que , molt segur, podreu pujar al fòrum tú i en Toni, per exemple.
Vull dir , sí , millor si pujes les fotos del teu viatge en un fil a REPORTATGES.

Joan A. Gomila
27/08/2016, 14:59
Bona foto testimonial. M'agrada molt la varietat de colors que has aconseguit.

Li veig una temperatura una mica freda pel meu gust, sobretot a la pell dels personatges, tot i que podria ser degut a ses diferències de visualització amb que ens trobam segons el monitor des d'on un se les mira....

Jo crec que al fòrum de "REPORTAJES" és un lloc ideal per anar pujant fotos del teu viatge, serà una bona estrena de fòrum començar amb ses fotos de sa teva aventura. Com diu en Jaume, li vaig proposar la creació d'aquest nou espai pensant sobretot amb els membres de FF que acostumau a viatjar sovint i així podeu presentar les fotos com una unitat temàtica i així no hem de crear un fil diferent per a cada foto. Val a dir que en aquest nou apartat també s'hi poden pujar fotos que formin part d'un projecte fotogràfic que qualcú de noltros es vulgui plantejar.

Carlos Silvestre
27/08/2016, 17:35
Me gusta el color pero es una lástima que ninguna de las dos chicas mire a la cámara.

Carlos Permuy
27/08/2016, 19:55
Es un robado a 200 mm. Estaba super lejos y sólo tuve una oportunidad. De aquí ya se fueron cada una por un lado porque su padre las llamaba para la foto de grupo con la familia.

A mi me fastidia más las bambas adidas que lleva una de ellas jajaja. Pero tienes razón, que al menos una mirara a cámara hubiera sido mejor.

Carlos Silvestre
28/08/2016, 00:00
No me había fijado en lss Adidas...puntazo añadido a la foto.

Carlos Permuy
28/08/2016, 09:41
Jajajaja sí. En Kyrgistán si que iban vestidos al uso normalmente, con el sombrero alto y las botas de puntera vuelta, pero estos sólo se lo ponían en fiestas así que ni le debían dar mucha importancia al calzado.

Francisco Aviles
30/08/2016, 11:46
Buena foto y colores impactantes en esos trajes, y las Adidas ya la leche !!

Tito Felix
30/08/2016, 21:09
Sa veritat es que es una foto amb molts colors i força atractiva.

Lafebre
31/08/2016, 12:48
Carlos, pel meu gust, és una moooolt bona foto. Els colors dels vestits tenen molta força. En aquest cas, -a diferència del que opinen els companys- no crec que el fet de que cap de les dues nenes miri a càmera sigui un punt feble de la foto, ja que el seu posat és molt natural. Però això és molt de criteri personal. Deixa'm que et digui que en el conjunt de la foto hi trobo una mica de dominant magenta (i m'estranya que en Jaume no t'ho hagi comentat). Crec que si li corregeixes aquesta dominant, passaries de tenir una molt bona foto a una magnífica foto. Felicitats, Carlos.

Carlos Permuy
31/08/2016, 16:03
Ostres! no sé que dir... moltes gràcies! Potser la vaig saturar un gra massa?

Carlos Permuy
31/08/2016, 16:06
Ah! per si serveix d'ajud... es color magenta des traje era aixines de fort. En Victor hi era i ho pot corroborar.

Joan A. Gomila
31/08/2016, 16:12
Tal com la veig al meu monitor, Carlos, ja vaig dir en un primer moment que tenia una temperatura massa freda pel meu gust, però ara que en Vicenç ha dit lo de sa dominant magenta crec que tots dos hem vist el mateix però ell ha adivinat de que es tractava. Jo aquí on veig més aquest efecte és a la pell dels personatges, tot i que potser tu, al teu monitor, no ho vegis igual ja que hem constatat que no tots veim exactament el mateix en funció del monitor a on ens trobem....

Jaume Franch
31/08/2016, 16:50
Doncs no, n l'hi veig. Potser en els peus de la nena amb txancles...
Segueixo insistint que hi ha altres detalls tant o més importants que s'hauríen de millorar a aquesta bona foto.

Carlos Permuy
31/08/2016, 18:26
Idó crec que ja que no plou a gust de tots lo millor serà no tocar res jajajaja. Si tothom opinés igual m'hi atreviria però cada cop tenc més clar que sa fotografia és molt subjectiva.

Per cert, quant dic que m'atreviria no em refereixo a que sa foto sigui bona, sino a sa meva manca de coneixement de ses eines per fer-ho....

Bep Taltavull
31/08/2016, 21:27
Jo tenc molt mal ull per les dominants quan no son molt evidents, però la fotografia la trobo atractiva i alegre

Carlos Permuy
01/09/2016, 09:03
No passis pena... Jo tenc mal ull hasta per fer fotos! Jajajaja

Victor Olmedo
01/09/2016, 15:09
Jo només vull dir dues coses. Primer, es vestits que duen allà són de colors molt vistosos, realment pulits i bonics. Segont, Adidas está present per tot arreu :D.
Però em consta que en Carlos va xalar molt per fer aquesta i altres fotos que es van fer a Kharkhorin.
Saludos cordiales.

Carlos Permuy
02/09/2016, 13:09
Ben cert, Victor!

Ja t'ho vaig dir varies vegades que només per es sol fet d'haver fet aquesta foto em valia la pena haver treginat sa càmera per mig mon... i en moto és una complicació perque no tens espai.