PDA

Ver la versión completa : Inaugurant nou sub-fòrum : Fotomuntatge



Jaume Franch
22/08/2016, 18:12
Ja feia temps que ens rondàva aquesta idea i, després d'una propòsta de'n Xec G., ho he volgut posar en marxa.

S'entén per Fotomuntatge (Fotocomposició, Fotocollage, etc.) la possibilitat de barrejar dues o més realitats extranyes entre sí, per fer-ne l'efecte que han co-existit en el mateix temps i espai.

Va un exemple, un pel burd i simple, però il.lustratiu:

6445

Barreja de dues fotos : El gall i el mur i el mar de nit.

Animeu-vos a fer coses atrevides !. Deixeu-anar la vostra imaginació: Fotofinderos amb aquesta habilitat no en falten, però segur que n'hi han d'altres que , potser, aquest espai els animi a iniciar-se a aquest joc i gaudir d'aquest apartat fotogràfic.

D'alguna manera aprofito el dotzè aniversari de FotoFinde per incorporar una nova "criatura". Esperem que sigui ben rebuda.

Bep Taltavull
22/08/2016, 19:00
Pens que es una bona ideia, encara que potser em veureu posar poques imatges, en el meu cas. Endavant!!! :very_drunk:

Jaume, aquest perfil del gall...

Jaume Franch
22/08/2016, 19:06
Pens que es una bona ideia, encara que potser em veurem posar poques imatges, en el meu cas. Endavant!!! :very_drunk:

Jaume, aquest perfil del gall...

Tot i que sabia que aquest perfil (i la baixa qualitat del gall envers la del mar) faria mal d'ulls, no esperava crítiques, per aquest motiu. Ja us he comentat que la foto és purament il.lustrativa.

Per cert, ja que en rallem, crec que és probable que haguem de ser més tol.lerants en aquest apartat, ja que el fotomuntatge es presta a detalls negatius d'aquest tipus i la gràcia serà evitar-los.

Bep Taltavull
22/08/2016, 19:14
Tot i que sabia que aquest perfil (i la baixa qualitat del gall envers la del mar) faria mal d'ulls, no esperava crítiques, per aquest motiu. Ja us he comentat que la foto és purament il.lustrativa.

Per cert, ja que en rallem, crec que és probable que haguem de ser més tol.lerants en aquest apartat, ja que el fotomuntatge es presta a detalls negatius d'aquest tipus i la gràcia serà evitar-los.

Jo crec que si es fa un fotomuntatge ha d'estar ben fet, si no quina gràcia te?...

No em refereixo a aquest, però als successius si

Jaume Franch
22/08/2016, 19:56
Jo crec que si es fa un fotomuntatge ha d'estar ben fet, si no quina gràcia te?...

No em refereixo a aquest, però als successius si

Val, salvant aquest cas, aquesta foto, d'acord.
Per això deia que la gràcia estarà en evitar aquests detalls que denuncíen, per se, que es tracta d'un fotomuntatge.

Joan A. Gomila
22/08/2016, 21:46
A jo em sembla una bona iniciativa ja que tot el que sigui ampliar el camp de la fotografia en general ho veig com una cosa positiva.

Estic d'acord amb que els autors ens hem d'esmerar per presentar fotos bones però també hem de recordar que a l'apartat "Fotos a comentar" és a on es pot ser més crítics amb les fotos. Als altres apartats convé ser una mica més condescendents, i no ho dic per aquesta foto en concret, si no que és una observació d'àmbit general.