Ver la versión completa : Porradell sec (Allium commutatum)
Joan A. Gomila
08/08/2016, 20:55
No soc gens entès amb botànica, però he volgut cercar el nom d'aquesta planta per a poder penjar la foto a aquesta secció.
Si el nom no és correcte, agrairé als entesos que m'ho facin a sebre.
6365
Nikon D610 amb Tamron 90 mm, ISO 800, f/57, 20 segons.
Jaume Franch
08/08/2016, 21:25
Aquesta m'agrada més que les porres del altre post.
Molt agradable a la vista i dos plans d'enfocament molt ben diferenciats.
Molts detalls ben representats.
No és una Allassa porrera?. Un Allium segur. :cool:
Bep Taltavull
09/08/2016, 18:21
F/57!!!!! M'agrada mooolt aquest macro, detall, nitidesa, profunditat... i aquests colors torrats que la fan "retro". Bona!! :very_drunk:
Totalment d'acord amb el comentari d'en Bep. Boooona Joan A.!
Xec Gomila
10/08/2016, 18:25
..m'agrada l'enquadrament i sa tonalitat aconseguida, ... sa nitidesa espectacular...:) -/-
.. escolta Joan,.. s'aprecia dalt esquerra, unes 'busquetas' o 'micas' que no se si es degut a aquet f/57 o per contra a hi a algo de 'brutesa'.? - fixa'ti :confused:
Joan A. Gomila
12/08/2016, 18:16
Gràcies a tots pels vostres comentaris.
No acostum a emprar gaire es Tamron 90 mm per a macros però quan l'he emprat sempre m'ha agradat el detall i nitidesa.
Tenia poques ganes de fer apilaments per augmentar la PdC i vaig optar per tancar el diafragma tot el que em donés.
Ses miques que dius, Xec, crec que no son brutesa d'es sensor, si no que devien ser al fons de l'escena, però certament si les clonàs quedaria millor sa foto. Gràcies per fer-m'ho notar.