Ver la versión completa : Point Lobos
Una imatge d'un dels racons característics d'aquella costa, amb boirina matinal inclosa.
6325
ISO 200
Nikkor 24-70 a 35 mm, f/11
1/160 sec.
Antoni Cladera
02/08/2016, 12:36
Bon ambient de llum Vicenç!
Francisco Aviles
02/08/2016, 21:37
Uns tons molt naturals, bon paisatge
Jaume Franch
02/08/2016, 22:24
Bon paisatge.
Quina vegetació a ran d'aigua!.
Sí, Jaume :). Aquesta vegetació a ran d'aigua és el motiu pel que vaig pujar la foto, ja que no és habitual en les nostres costes i vaig considerar que podria ser interessant ensenyar-ho. Aquí va un altre exemple.
Aquesta àrea és una reserva natural protegida.
6331
Jaume Franch
03/08/2016, 17:31
Ole! . No sé quina m'agrada més... Em quedo amb les dugues.
Joan A. Gomila
04/08/2016, 14:35
Un lloc ben interessant per fer fotos
En quan a la foto, no m'acaba de fer el pes, hi veig una cosa extranya però soc incapaç de saber de que es tracta exactament.
El que sí que m'agrada son les diferents iluminacions que hi ha entre la zona del cel, les roques del fons i les roques del primer plà.
Pepe Peñafiel
04/08/2016, 17:51
Es lo primero que he pensado, esa vegetación tan cerca de mar.
Por gusto personal me acabo quedando con la segunda imagen, pero también me gusta la primera, el ambiente y ea neblina le dan un plus
Jaume Franch
04/08/2016, 18:26
Un lloc ben interessant per fer fotos
En quan a la foto, no m'acaba de fer el pes, hi veig una cosa extranya però soc incapaç de saber de que es tracta exactament.
El que sí que m'agrada son les diferents iluminacions que hi ha entre la zona del cel, les roques del fons i les roques del primer plà.
I... no serà la boirina la culpable del teu "disconfort"?
Joan A. Gomila
04/08/2016, 21:55
Crec que no, Jaume, mira que l'he mirada i remirada però no sabria dir prou bé que és...:confused:
Manies meues, segurament, jejeje
Crec que no, Jaume, mira que l'he mirada i remirada però no sabria dir prou bé que és...:confused:
Manies meues, segurament, jejeje
Joan A., moltes gràcies per, com dius, mirar-te i remirar-te aquestes fotos. A banda dels ajustos clàssics (però molt suaus) de contrast, brillo i temperatura de color, aquestes fotos no tenen res més excepte que també les hi vaig fer el suavitzat d'enfocament amb la capa de desenfocament gaussià tal com vaig explicar en el fil "Misión". En el moment de prendre aquestes fotos hi havia -com cada matí en aquest tros de costa- una suau boirina que donava (regalava, diria) una llum i un ambient fantàstic per fer fotos. Ja a casa, a l'hora d'editar-les em van agradar encara més amb aquest últim pas de suavitzar l'enfocament. No serà la suma de boirina més aquest tractament el que tu aprecies i no saps definir?
Bep Taltavull
06/08/2016, 13:36
Bon paisatge captat de forma molt natural, amb aquest ambient de misteri que aporta la boirina del moment.
Joan A. Gomila
06/08/2016, 17:44
No sé prou bé que és, Vicenç, però no passis ànsia, deu ser una de ses meves rareses ;)