PDA

Ver la versión completa : El Señor de los gatillos



Jaume Franch
31/07/2016, 21:46
4 gatos 4, acompañaban a este senyor, quien , muy probablemente, les iba dando de comer.
Cuando decidió volver a subir la rampa, me dí cuenta que pasaría frente la arcada tapiada, e intuí que podía quedar curiosa la escena.
Lástima tanta tapia blanca. A ver si encontrais al 4º gato.
Creo haber subido esta foto al foro.

6288
D300 - ISO640 - f/9 - 1/320 - DF: 200mm (300mm en FX)

Lafebre
01/08/2016, 11:48
No rercordo aquesta foto, però això no vol dir res. Potser sí que l'havies pujat. Efectivament, el senyor passant davant l'arcada és un element important en la composició, a l'igual que ho és el primer gat sobre el fons clar de la barca. El fet que hi hagi "tanta" tanca blanca crec que no molesta. En canvi, crec que la composició guanyaria en força si la foto la retallessis just per on acaba la tanca blanca per la part superior, o una mica més avall.

El quart gat? A veure, un cop descartada la zona d'aigua i tenint en compte que el senyor els hi estava donant de menjar, no podia estar molt lluny. No està girat, mirant cap el seu benefactor, i que es confon amb el color de les pedres?

Jaume Franch
01/08/2016, 17:46
1. Lo de retallar com dius, potser , vist per els teus ulls, millori la percepció de la fotografía. Però per els que coneixem el lloc i hem vist, de sempre, aquestes velles parets sense tapiar, ens semblaría injust retallar, com proposes, i excloure aquesta balconada i el pati interior amb un gran pi. El context, en aquest cas i per els qui ho coneixem, té un valor afegit.
2. Efectivament , allà està el 4rt. gat.

Antoni Cladera
02/08/2016, 12:38
simpàtica imatge Jaume. ben trobada!

Joan A. Gomila
04/08/2016, 13:56
Una escena molt ben vista, Jaume.

Manel Almar
04/08/2016, 18:52
Molt bona i encertada Jaume.:cool:

Francisco Aviles
04/08/2016, 23:28
Bona, Jaume
Aquet senyor , es diu Tiago y es un gran pescador des port, ja es molt gran i no pesca , es un concu de sa meva dona.. jee

Jaume Franch
05/08/2016, 12:41
Bona, Jaume
Aquet senyor , es diu Tiago y es un gran pescador des port, ja es molt gran i no pesca , es un concu de sa meva dona.. jee

M'alegra saber quí és aquest senyor. Espero que no li importi haver sortit a FotoFinde.
Si el veus, li pots dir que, si la vol, li regalo una còpia d'aquesta foto.
Gràcies Xiscu!.

Pepe Peñafiel
05/08/2016, 16:25
Me gusta mucho el momento captado.

Bep Taltavull
06/08/2016, 13:07
Bona imatge i bon moment, Jaume. M'agrada com l'has composada... jo la veig monocroma :rolleyes:

Xec Gomila
06/08/2016, 19:07
bona escena i aquet format cuadrat la acaba de composar,..:rolleyes:

.. per cert, tal com diu en Xiscu, aquet señor es en Tiago, vei meu i cada dia el veig al bar del barri, Bar Infanta,... avuy li e mostrat sa foto i li a agradat, no li importa haver sortit,... a demés ma explicat que cada vegada que vá (o anava),. en arribar tocava la botzina del cotxe i els 'moixus' ja anaven a la seva trobada..:)

Jaume Franch
06/08/2016, 23:35
bona escena i aquet format cuadrat la acaba de composar,..:rolleyes:

.. per cert, tal com diu en Xiscu, aquet señor es en Tiago, vei meu i cada dia el veig al bar del barri, Bar Infanta,... avuy li e mostrat sa foto i li a agradat, no li importa haver sortit,... a demés ma explicat que cada vegada que vá (o anava),. en arribar tocava la botzina del cotxe i els 'moixus' ja anaven a la seva trobada..:)

Uf, quin alivio que li sembli be sortir a la foto!. Gràcies Xec per la gestió diplomàtica. :very_drunk:

Jaume Franch
06/08/2016, 23:36
Bona imatge i bon moment, Jaume. M'agrada com l'has composada... jo la veig monocroma :rolleyes:
Si vols provar-ho, et paso l'original. :rolleyes: