Ver la versión completa : Una proba
Manel Almar
31/07/2016, 19:27
Aquesta es una foto pensada per sa meua dona..pues ja feia estona que mo había comentat..ho sigui que un capvespre d´es mes d´abril vam partir.
Li he tingut que fer un bon retall..pero en s´equipo meu no puc demanar més, pero vaig quedar content..per que com diu es titol era una proba pero de totes maneres, una proba que
la fio repetir un altre vegada.
Sa foto esta feta desde s´aparcament que hi ha devan , ses dades son nikon d7000 sigma 18-250 f5.6 200 segons iso 125.
6285
Jaume Franch
31/07/2016, 21:07
Doncs, per ser una proba, molt bona!.
Vas pintar amb llanterna, oi?
Ara, la propera, amb la VL darrera, no?
M'agrada força la combinació de colors així com l'enquadrament. Pel que dius que has hagut de fer un bon retall, crec que encara que no l'haguessis retallat tant i l'objecte del primer pla hagués quedat més petit, també hagués resultat en una bona foto.
Xec Gomila
01/08/2016, 17:51
..molt bona Manel,.:very_drunk: ... m'agrada l'encuadrament que li as donat
es una zona poc explotada pels fotògrafs.. (uiii que no me escoltin .. :rolleyes:
Jaume Franch
02/08/2016, 22:29
Estic ben d'acord amb el Comentari crític, però potser m'hi sobra la foto afegida. És la meva opinió personal.
Antoni Cladera
03/08/2016, 10:15
però potser m'hi sobra la foto afegida. És la meva opinió personal
El post l'he eliminat tot i no estar d'acord amb el teu comentari. Moltes vegades s'han posat fotos a comentaris fent referència a un lloc o fotografia. De fet només contestava al post de Xec de manera simpàtica
es una zona poc explotada pels fotògrafs.. (uiii que no me escoltin .. :rolleyes:
En cap moment he volgut actuar de manera incorrecte o pedant, simplement contestant amb una altra imatge.
Què hi farem..... assumit.. però sense entendre-ho.
Jaume Franch
03/08/2016, 16:53
OK Toni.
Bep Taltavull
03/08/2016, 17:38
Doncs si, Manel, una localització poc aprofitada. El resultat m'agrada força, encara que aquest color de cel no m'acaba de fer, però si la ideia.
Bep Taltavull
03/08/2016, 17:43
Estic d'acord amb el comentari d'en Jaume en quant a la resposta d'en Toni.
Pens que, com a altres foros, com Nikonistasforo, ningú publica una foto al fil d'un altre usuari, a no ser que es crei expressament o que es demani permís a l'autor del fil.
Crec que es una bona pràctica que ens hauriem d'acostumar a emprar. Ho dic per intentar millorar aquesta nostra afició a comentar les fotografies dels companys.
Joan A. Gomila
04/08/2016, 14:32
És el primer cop que veig una nocturna d'aquest indret. És curiós que essent un lloc per on hi passa una gentada cada dia no estigui més explotat fotogràficament.
Crec que la vas presentar al circuit internacional Illes Balears d'enguany i vas obtenir una acceptació per aquesta imatge.
Bona idea sa de na Marga i ben realitzada.
La iluminació de s'indio és per una llanterna teua o és per l'efecte dels fars dels cotxes que passaven per allà? Tenc la sensació que és per una llanterna però no se si li afecta també el pas de vehícles.
Pepe Peñafiel
04/08/2016, 17:49
Me gusta el resultado. Cuidad composición, la disposición del objeto me parece muy acertada.
Manel Almar
04/08/2016, 18:38
Bones companys, sa veritat es que un lloc molt xulu, pues si Jaume sa próxima a de ser amb sa VL..pero aquesta ja la tenim que programar amb temps. Joan sa il·luminació de sa roca..li vaig fer una pasada amb sa pila, pero penseu si es que algú de vosaltres a d´anar que sa carretera esta molt a la vora i al hora d´iluminar teniu que anar un poc amb contar, ho dic per cotxos..
Be vos deix aquesta amb es cel un poc diferent a sa primera.
Gràcies bona gent.:cool:
6334
Jaume Franch
04/08/2016, 18:47
M'agrada força.
Tens a mà els paràmetres?
Manel Almar
04/08/2016, 19:27
Aquest son es paràmetres, nikon d7000 sigma 18-250 distància focal 50.mm que de fet son 75.mm. f5.6 200 segons iso 125.
Joan A. Gomila
04/08/2016, 21:57
Gràcies per ses aclaracions, Nelet, aquesta segona versió m'agrada més.
Les dues versions m'agraden, però amb els seus matisos particulars. El cel, sí, m'agrada més el d'aquesta segona foto però, en canvi, el color de la cara de l'indi m'agrada més el de la primera. Què hi farem…! :)