PDA

Ver la versión completa : Illa del Aire



Raul Sintes
25/07/2016, 21:48
Ja que estéis pujant fotos nocturnes de s'illa del Aire, he recordat de que en tenia una de guardada per fer sa meva aportaciò, encare que sense lluna.

Iso 200; f/7,1; exposició 8 segons i distancia focal de 26 mm.

6261

Lafebre
26/07/2016, 17:35
Bona composició, Raül, encara que la part esquerra potser quedi una mica massa "buida" (cal que sigui tan panoràmica?). Els colors, una preciositat. Bona foto, Raül.

Jaume Franch
26/07/2016, 19:41
La composició la imagino un pel diferent, però aquesta àncora deu pesar un poc per moure-la uns metres a l'esquerra, no? :cool:
Preciosa panoràmica nocturna , Raül.

Bep Taltavull
26/07/2016, 21:24
Per començar, supòs que aquesta foto va a tema del mes, no?

Els tons, la nitidesa i la suavitat m'agraden molt, però, com indica en Jaume, la veig desequilibrada.

Crec que es possible fer una composició millor en aquest sentit

Xec Gomila
27/07/2016, 04:57
..una altre prespectiva de s'illa,.. bona Raul,... suposo que a la dreta ja devies tenir 'matolls' o colque pared de chalet,.. :confused:

Francisco Aviles
27/07/2016, 08:44
Apart de lo que diuen, está molt bé Raul

Raul Sintes
27/07/2016, 11:50
A veure:
Pot ser si, la podria retallar per la part de l'esquerra ja que no aporta gran cosa.
Per treure aquesta focal, vaig haver de recular bastant enmig del carrer i salvar una bardissa de primer pla que res aportava; per altre costat, a la dreta hi havia un cotxe aparcat al costat de la primera casa que hi ha edificada en aquest indret.
Pot ser si tenia que haver-la penjat a les nocturnes, si creus Jaume que ha d'anar allà, canvía-la de tema.
Moltes gràcies per vostres aportacions.

Jaume Franch
27/07/2016, 18:18
... Pot ser si tenia que haver-la penjat a les nocturnes, si creus Jaume que ha d'anar allà, canvía-la de tema.
Moltes gràcies per vostres aportacions.

Fet.

Joan A. Gomila
30/07/2016, 10:30
Arrib molt tard a comentar la foto, em sap greu, la setmana ha estat molt carregada de feina i gairebé no m'he pogut conectar.

Estic d'acord amb tot el que han comentat els companys.