PDA

Ver la versión completa : Sa Falconera de Ponent....

Xec Gomila
24/07/2016, 11:11
..idó si,.... d'aquet pasat mes de Gener,... - zona amb un encant especial .. Auba, d'esquena al Sol.....

.. ,..:rolleyes: salutacions a tots....

Nikon D750
70-200 2.8 a 200 mm.
f/2.8
1/2000
0 paso compe.
ISO 100

6254

Jaume Franch
24/07/2016, 19:44
Fantàstica Xec!!!.
Vaja foto i testimoni d'un altre lloc de Menorca probablement desconegut per molts.

La textura dels núvols i Les tonalitats del cel no m'acaven de convèncer.
Perquè 1/2000 i f/2.8 i ISO100i no d'altres paràmetres? És normal que hagis aconseguit aquesta bona profunditat de camp amb f/2,8 ? És gràcies a emprar la focal màxima de 200mm?

Lafebre
24/07/2016, 20:16
Xec, m'he volgut mirar i remirar la foto varies vegades abans de donar la meva opinió. Com a composició i contingut la trobo molt, molt bona. No parlem de les llums i dels colors, que també els trobo molt encertats. Molt bona. Felicitats. :very_drunk:

Hi ha, però, alguna cosa en l'acabat que no m'acaba d'agradar (però això és molt personal) i que no sé ben bé com definir-ho. Per dir-ho d'alguna manera, trobo que l'acabat és una mica "rabiós", com amb excés d'enfocament, tant a les pedres (precioses) com als núvols. És com un acabat massa "dur" per a una foto que és una delicadesa.

Francisco Aviles
24/07/2016, 23:18
Molt bona !! Xec
uns tons Molt suaus y agradables

Xec Gomila
25/07/2016, 16:35
Perquè 1/2000 i f/2.8 i ISO100i no d'altres paràmetres? És normal que hagis aconseguit aquesta bona profunditat de camp amb f/2,8 ? És gràcies a emprar la focal màxima de 200mm?

per disparar a pols...

Jaume, Vicens,... el tema dels nuvols,.... aquestas tonalitats eran ses del moment, ja os explico que estava situat d'esquena a sa sortida del Sol, i reflexaven a Ponent,... simplement e reforçat ses tonalitats, i en cuant a l'excés d'enfocament,.. com no sigui al redimensionar..:confused:. (amb altres ocasions ja m'heu comentat el mateix, i no entenc el que me pasa.... tindre de revisar el post per pujar fotos al foro.....

Bep Taltavull
25/07/2016, 18:14
M'encanta la composició, les llums i els tons. Pens que era una molt bona fotografia per poder participar al concurs de Lithica.

Potser si que hi veig un excés d'enfoc-

Jaume Franch
25/07/2016, 18:43
Xec, és una molt bona foto com perque la revisis.
Els núvols ( no ho havía dit així a l'altre comentari) els veig posteritzats. No sé a què pot ser degut.
En possible sobreenfocament ( és molt poc, Xec): val la pena que provis a fer petites correccions , a veure si, al teu gust, millora,

Xec Gomila
27/07/2016, 04:54
Bep,.. gracies per comentar .. :rolleyes:

val la pena que provis a fer petites correccions , a veure si, al teu gust, millora,

..Jaume,.. gracies moltes per els consells,... provare a fer les correccions..:)

Raul Sintes
27/07/2016, 12:09
Amb un diafragma 2,8 y una distància focal de 200, tan sols queda enfocat un metro aproximadament del punt on enfoques. Pot ser aquesta la resposta a la sensaciò que dona d'excés enfocament?

Antoni Cladera
28/07/2016, 07:38
Bona foto Xec.
Jo crec que amb sa nova càmera i amb el risc de ser un pesat.... jj pujaria sa iso fins a 800 sense cap por i així tancar el diafragma per obtenir, amb la mateixa velocitat una bona profunditat de camp

Joan A. Gomila
29/07/2016, 19:03
Estic d'acord amb els comentaris que ja t'han fet per tal de millorar sa foto, que crec que ho mereix.

Una consideració, la profunditat de camp també depen de la distància que hi ha des de la càmera fins al punt d'enfocament....

Pepe Peñafiel
30/07/2016, 11:29
Preciosa, he estado mirando y remirando la imagen y los comentarios y el de Vicenç quizá me explica ciertas sensaciones al ver esta maravillosa fotografía.
Quizá haya ocurrido al subirla al foro y la original no lo tenga.

Xec Gomila
31/07/2016, 07:52
Bona foto Xec.
Jo crec que amb sa nova càmera i amb el risc de ser un pesat.... jj pujaria sa iso fins a 800 sense cap por i així tancar el diafragma per obtenir, amb la mateixa velocitat una bona profunditat de camp

..gracies Toni com sempra per els consells..:very_drunk:

..d'acord amb en Joan,...

..gracias Pepe,.. me suele ocurrir cuando la redimensiono para la subida..:confused:.. -- lo revisare