Ver la versión completa : Plis plas
Bep Taltavull
11/07/2016, 21:58
Aqui os dejo una fotografia reciente, del domingo para ser exactos. Una salida relámpago con mi mujer, probando temperaturas.
PD: Mientras yo estaba ya preparado con el encuadre, mi mujer me iba indicando del acercamiento de la barca.
ISO 640............f/8................vel. 1/320 + VR a pulso..............focal 300mm................. temp. 3800K
Es casi OR
6195
Jaume Franch
11/07/2016, 22:19
Bona Bep!
El de la barca és amic teu, no? :cool:
Heu pujat moltes fotos d'aquest indret, però mai no l'havia vist des d'aquesta perspectiva. Bona composició, bona silueta i bon contrast de colors. Molt xula!
Xec Gomila
12/07/2016, 16:34
..epp Bep,.. impecable,.... bon moment :very_drunk:
Joan A. Gomila
13/07/2016, 08:13
És veritat que per molt que repeteixis una foto d'un mateix indret mai és la mateixa foto.
En aquest cas m'agrada la composició i la paleta de colors que has aconseguit.
Em sorpren gratament que hagis triat una temperatura freda quan tu ets més de temperatures càlides.
Francisco Aviles
13/07/2016, 09:08
Bona composició i colors !! Bep
Bep Taltavull
13/07/2016, 18:12
Gràcies pels comentaris, amics.
Jaume: jajajaja... no sé qui devia ser el de la barca, però la vaig veure venir de lluny i la vaig esperar.
Vicenç: En aquest indret hi ha uns desnivells bastant grans, potser de 20 o 30 metres, quasi sempre anam a baix, a ras d'aigua, però aquest dia em va fer mandra i em vaig quedar a dalt. Si vols, quan tornis hi podem anar. :very_drunk:
Joan A.: Ja saps que sempre tenc la temperatura de color en càmera tirant a càlida, per llums de dia, ara bé, en sortides i postes de sol, si no la refredam ens queda d'un to massa uniforme.
D'aquesta manera, baixant temperatura en càmera, s'aconsegueix treure un millor rendiment dels colors. Si m'hagués mantingut en els 6250K com normalment, aquesta fotografia seria tota taronja.
Xec i Xiscu: Gràcies per passar a comentar
Raul Sintes
15/07/2016, 11:45
El més interessant d'aquesta fotografia, és saber planificar el moment i dono per descomptat que tu i el de la barca estaveu compitxats, si no, no és possible aquesta triangulació, les barques tenen tendencia a passar mes aprop de la vorera. jajajaj.