Ver la versión completa : Jugant, jugant...
beptaltavull
27/10/2011, 18:08
Ara que tenc temps, he dedicat una estona a jugar i experimentar amb el PS. [smiley=bath.gif] [smiley=bath.gif]
Aquest es el resultat, que vos sembla. :-? :-?
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11259 2&g2_serialNumber=1
Fabricante NIKON CORPORATION Modelo NIKON D90
Valor de Apertura f/18 Espacio de Color Uncalibrated
Valor de Exposición Bias 0 EV Programa de Exposición Manual
Flash No Flash Longitud Focal 18 mm
ISO 200 Velocidad de Obturador 1/120 sec
Fecha/Hora vie 21 oct 2011 17:25:00 CEST Alto de la Imagen EXIF 1024 pixels
Software Adobe Photoshop CS5 Windows
imported_admin
27/10/2011, 19:30
Xula. S.Joan de Missa?
Elo viñetejat és intencionat, oi?.
Veiog que l'hora registrada és a les 5:25pm, però per la llum sembla més tard, no?
Bona Profunditat de camp, imagino que el f18 perseguia aquesta finalitat.
Potser Un pel caiguda a la dreta?
Juga, juga que val la pena.
CarlosSilvestre
27/10/2011, 21:16
El tratamiento que has dado a la imagen seguramente mejora el color original. Experimentar con PS ayuda a dominar mejor el "revelado" y a veces consigue resultados sorprendentes.
PepePenafiel
28/10/2011, 11:51
Es muy saludable hacerlo, tengo que confesar que yo lo hago muuuuuy pocas veces :-[
En cuanto ala imagen la PFC es destacable, el viñeteo ya es personal. Es cierto ayuda a centrar la atención en la edificación pero a la vez nos quita en parte el placer de disfrutar de un cielo muy interesante.
joangomila
28/10/2011, 14:25
Hola a tots, en Bep m'ha demanat que vos transmeti que tardarà uns dies en poder-se conectar al fòrum i que quan ho pugui fer ja contestarà als comentaris que anau fent.
imported_admin
28/10/2011, 15:48
Missatge rebut. Esperem que prest torni per aquí.
joangomila
28/10/2011, 16:12
Si, Jaume, em sembla que és qüestió d'uns quans de dies.
beptaltavull
05/11/2011, 11:53
Hola a tots, companys, ja torno a ser per aquí. :D :D
Quanta activitat que tenim!!! :o :o :o
Hem sap greu tardar tant en contestar al comentaris, la veritat es que era una foto sense
interés, d'aquelles que esborres de seguida, però no ho vaig fer...i d'aquesta manera hi he pogut jugar i he aprés algo més. [smiley=bath.gif] [smiley=bath.gif]
Aquest dia jo encara estava convalescent i el meu cunyat, que es una mica plasta, s'havia comprat un objectiu nou i el volia provar,
em va venir a buscar i el que vam fer va ser això, jugar amb la profunditat de camp. :-/ :-/ :-/Quin rollo.
En quant a la nivellació de la imatge, havia de triar entre la verticalitat de la creu o l'horitzontalitat de la casa. :-/ :-/
imported_admin
06/11/2011, 17:32
Fantàstic tenir-te de nou aquí. [smiley=thumbsup.gif]
I del vinyetejat, que ens dius?
beptaltavull
06/11/2011, 18:52
Fantàstic tenir-te de nou aquí. [smiley=thumbsup.gif]
I del vinyetejat, que ens dius?
El vinyetejat el vaig fer aposta per centrar més l'atenció i l'hora de la toma es correcte. ;)
joangomila
07/11/2011, 21:34
De la foto no et comentaré res per que ja t'ho vaig dir per correu electrònic, però a jo m'agrada el resultat obtingut. Una llàstima haver de triar entre la verticalitat de la creu i la horitzontalitat de l'ermita.