PDA

Ver la versión completa : connexió



Antoni Cladera
08/07/2016, 17:09
Crec que aquest illot el tenc de totes les maneres possibles que es pot fotografiar... jj és un lloc que està prop i polit alhora...

l'única il·luminació aportada és la de la contaminació lumínica de snt Tomàs...
6175
D4s 24mm 20" f/2,8 iso 6400 3200K

Xec Gomila
08/07/2016, 17:50
..ep aqui Toni,.. m'agrada sa potencia de sa nebulosa,.:rolleyes:. ... i si que es veritat que es un lloc de facil acces... -- me dono compte que es final sa contaminació L. ens ajuda a llocs com aquet...

Salutacions...

Francisco Aviles
09/07/2016, 09:31
Fantastica !!

Per jo de 10

Raul Sintes
09/07/2016, 10:03
Fotassa.

Pedro Riveiro
09/07/2016, 18:42
Molt bona Toni, m'agrada.

Joan A. Gomila
09/07/2016, 20:16
Molt xula, Toni, la VL t'ha quedat molt bé i la nitidesa de s'illot de Binicudrell de dalt de tot.

Ben aprofitada la CL

Jaume Franch
09/07/2016, 22:15
Beneïda contaminació!.
Preciosa. L'illot, de luxe.

Lafebre
11/07/2016, 16:52
Bonaaaaa!

Bep Taltavull
11/07/2016, 21:28
Bona Toni!! fa dos anys en Manel i jo vam fer una sessió similar.

Darrerament no m'agraden tant les VL's tan potents, em semblen massa fictícies, però açò va a gustos, així resulta molt impactant.

Antoni Cladera
13/07/2016, 07:39
Bona Toni!! fa dos anys en Manel i jo vam fer una sessió similar.

Darrerament no m'agraden tant les VL's tan potents, em semblen massa fictícies, però açò va a gustos, així resulta molt impactant.

Merci Bep!
la Via lactia de per si ja és impactant, com els estels i els demés cosos celests. L'astrofotografia és la mescla de fotografia i astronomía i l'astrofotografia de paisatge, molt més fàcil que la despai profund (si no que te lo digan a ti, Juan :rolleyes:) te l'objectiu clar (i no ho dic jo) de fer una barreja al mateix temps de paisatge i aquests cosos celest, estels.... via làctia. Una de les coses que te en comú aquesta modalitat fotogràfica de la d'espai profund és acostar a l'observador una aproximació de la forma, colors reals... de la via làctia (en aquest cas) No hi cab per jo ara per ara un paisatge nocturn amb VL on Antares o Mart no siguin de color vermell (el revelat amb lightroom ha de ser acurat respectant aquests colors), apart és clar d'acostarse al volum i color també de les nebuloses i centre galàctic... Això sempre dependrà del fotògraf que és el que tria com vol fer i mostrar la foto.
SEs fantàstiques fotos d'espai profund den Juan són impossibles sense una bona edició, això és clar, però es manten fidel als color i volum d'aquestes.
El més important per jo és que tant la VL com el paisatge tenguin armonia.. que la VL no estigui com sobreimpresionada damunt el cel....

Ara be, aquest rollo que vos he fotut deixa de ser important quan, com tu ben dius, hi juguen els gustos de l'artista.


salut!!!!