PDA

Ver la versión completa : Illa del Rei

Raul Sintes
05/07/2016, 17:54
Ja sé que és un lloc molt vist i fotografiat des port de Maò, però no sempre es fan fotos a les 6,50 h. des matí amb aquesta llum.
Esper que vos agradi.

Iso 200; f/9; d.focal 18 mm; exp. 1/50

6154

Jaume Franch
05/07/2016, 18:17
Preciosa, Raül !. M'encanta.

Un detall: si edites el seu histograma, veuràs que, ajustant el cursor de les sombres al peu de la corba, desapareix una petita pàtina clara i, crec, que la imatge millora.
Fotofindera.
EscarapelaFF 40x

Xec Gomila
05/07/2016, 18:32
Hola Raul,. també la trobo preciosa,.. a valgut la pena aquesta dematinada,...

Salutacions....

Jaume Franch
05/07/2016, 19:02
Hola Raul,. també la trobo preciosa,.. a valgut la pena aquesta dematinada,...

Salutacions....
No era l'hora de una posta de sol?

Joan A. Gomila
05/07/2016, 19:45
Molt polida, Raul, crec que si li fas els ajustaments que et comenta en Jaume sa foto millorarà, sobretot a la part del cel.

Carlos Silvestre
05/07/2016, 20:50
Emana aire puro. Me gusta.

Pepe Peñafiel
05/07/2016, 21:18
Muy buena imagen Raúl. Un cielo espectacular. La luz es una delicia.

Raul Sintes
06/07/2016, 11:53
Preciosa, Raül !. M'encanta.

Un detall: si edites el seu histograma, veuràs que, ajustant el cursor de les sombres al peu de la corba, desapareix una petita pàtina clara i, crec, que la imatge millora.
Fotofindera.
EscarapelaFF 40x

He fet el què m'has indicat i efectivament millora bastant el cel, també he aclarit la zona fosca de l'esquerra de l'illa, ja que quant he donat força al cel se m'havia enfosquit aquesta zona.
A veure si vos agrada més així.

6161

Raul Sintes
06/07/2016, 12:13
No era l'hora de una posta de sol?

No Jaume, eren les 6,50 del matí, precisament les primeres llums del matí afavorèixen per fer la foto des d'es Castell

Jaume Franch
06/07/2016, 18:54
Ah, ara ho veig, ara m'oriento.
Doncs, com deia en Xec, bona i profitósa matinada. :very_drunk:

Lafebre
06/07/2016, 20:10
Ja ho diu la dita en castellà, "A quien madruga, Dios le ayuda". M'apunto als comentaris dels companys. És una preciositat de foto, Raül. Felicitats! :very_drunk:. Deixa'm treure un moment les tisores, però. No t'agradaria encara més si la retallessis per la part de dalt, just per sota d'aquest núvol blanc que crida tant l'atenció?. De fer-ho, jo no mantindria el format original, sinó que la deixaria més "panoràmica".

PD. Per cert, no t'agrada més aquesta foto, per l'expo?

Francisco Aviles
06/07/2016, 21:46
Una llum y tons molt bons, Raul

Bep Taltavull
08/07/2016, 17:54
Unes llums i un cel que et van ajudar aquest dia, una preciosa postal. Molt bona Raül!!! :very_drunk:

Raul Sintes
09/07/2016, 09:34
Hola companys, moltes gràcies pels comentaris.

6178

Raul Sintes
09/07/2016, 09:44
Ja ho diu la dita en castellà, "A quien madruga, Dios le ayuda". M'apunto als comentaris dels companys. És una preciositat de foto, Raül. Felicitats! :very_drunk:. Deixa'm treure un moment les tisores, però. No t'agradaria encara més si la retallessis per la part de dalt, just per sota d'aquest núvol blanc que crida tant l'atenció?. De fer-ho, jo no mantindria el format original, sinó que la deixaria més "panoràmica".

PD. Per cert, no t'agrada més aquesta foto, per l'expo?

T'he fet cas i la torno a pujar retallada.
En quant a la si aquesta m'agrada més que la de la roca dins el mar, no sé que dir-te; segurament aquesta atreurà a més persones, però als que li agradin les fotos minimalistes, que n'hi han, segurament triarien l'altre.
De totes maneres, agraeixo moltissim els teus consells, apreciacions i opinions a les fotos que vaig pujant en aquest foro, si no fos per tu i tots els altres companys estaria a anys llum d'allà on he arribat a dia d'avui amb la apreciaciò de les imatges.

Lafebre
10/07/2016, 19:46
Jo la veig millor així, Raül, per això t'ho vaig comentar. Lo important, però, és que també t'agradi més a tu. :very_drunk:

Antonia Sanchez
16/07/2016, 23:37
Molt bonica!