Ver la versión completa : La tetera
Lluis Surralles
30/06/2016, 11:11
L´altre dia vaig fer "parides". Aquesta n´es una. Ja en penjare mes. El part va anar bé i no va calguer fer cessaria. M´agrada fer "parides" perque no menjen pa i, en canvi te les pots menjar.6124
Raul Sintes
30/06/2016, 11:26
La foto m'agrada molt encare que pens que en format vertical, quedaria encare millor.
Joan A. Gomila
30/06/2016, 11:31
M'agrada molt la il.luminació general de la foto i el detall del fum sortint de la tetera.
Potser si que en format vertical la foto guanyaria compositivament i també el fum tindria més presencia i protagonisme.
Bona "parida", Lluis!!!
Jaume Franch
30/06/2016, 16:40
Molt bona , Lluís.
Potser no em faria falta un format vertical sihi hagués bastant més d'aire per dalt. El fum hauría de ser un dels protagonistes.
Tots sabem que d'algunes "parides" en poden sortir bones fotos.
Francisco Aviles
30/06/2016, 16:43
Molt bè, LLuis
Bona "Parida"
lo millor es passar une estona
M'agrada la idea, la llum i la combinació de colors. Coincideixo amb que el vapor que surt de la tetera hauria de tenir més protagonisme, i més amb aquest color negre del fons!
Carlos Silvestre
03/07/2016, 13:44
En su conjunto me parece una estupenda "parida" (como tú llamas a la foto). A mi el vapor me parece excesivo, como si fuera un penacho puesto adrede.
Mola.
Pepe Peñafiel
03/07/2016, 17:14
Es una buena idea, quizá con mas espacio ese vapor podría dibujar algunas formas todavía más atractivas.
Jaume Franch
03/07/2016, 17:16
Lluís, el fum és real?
Lluis Surralles
04/07/2016, 20:02
He tingut un problema i no em podia conectar al FF. Gràcies a en Jaume ho he pogut solucionar a mitjes, pero ja va. Paso a comentar la foto. Este Carlos es un cuco.Ninguno de los humos que pongo en mis fotos es real. En una ocasión realize una sesión de humos i, desde entonces voy tirando de beta. Yo estoy bastante satisfecho de los resultados porque, a pesar de que, hilando muy fino, se nota, pienso que siempre es mejor que esperar a tener la suerte de que en el momento del disparo sea el humo correcto. Quizas convenga suavizarlo un poco mas. en cuanto al encuadre he preferido el horizontal para jugar con la sombra en diagonal. He puesto poco humo porque, precisamente porque se puede notar, no le he querido dar demasiado protagonismo. Solo es un complemento.
Carlos Silvestre
04/07/2016, 21:46
Pues con un poco más de pruebas y afinando el asunto, los humos y vapores te van a quedar de coña.
Joan A. Gomila
04/07/2016, 22:32
He tingut un problema i no em podia conectar al FF. Gràcies a en Jaume ho he pogut solucionar a mitjes, pero ja va. Paso a comentar la foto. Este Carlos es un cuco.Ninguno de los humos que pongo en mis fotos es real. En una ocasión realize una sesión de humos i, desde entonces voy tirando de beta. Yo estoy bastante satisfecho de los resultados porque, a pesar de que, hilando muy fino, se nota, pienso que siempre es mejor que esperar a tener la suerte de que en el momento del disparo sea el humo correcto. Quizas convenga suavizarlo un poco mas. en cuanto al encuadre he preferido el horizontal para jugar con la sombra en diagonal. He puesto poco humo porque, precisamente porque se puede notar, no le he querido dar demasiado protagonismo. Solo es un complemento.
Bon mètode, gràcies per s'explicació. Jo donava per fet que el fum realment sortia de la tetera quan vas fer click.
Bep Taltavull
08/07/2016, 17:16
Molt bona "parida" com li dius tu, jajaja, sempre hi ha aspectes que podem millorar, però m'agrada tal cual ens la presentes. :very_drunk: