PDA

Ver la versión completa : Balcó



Teresa Santacana
24/06/2016, 07:43
6104

Jaume Franch
24/06/2016, 12:20
Bona imatge.
Estic segur que quan t'ho digui estaràs d'acord : El troç de façana de la dreta trenca el missatge de la foto de base. Es pot arreglar, però.

Una pregunta: com és que has pujat aquesta foto a "Principiantes"?. :confused:

Lafebre
24/06/2016, 17:21
Coincideixo amb en Jaume tant en el seu comentari com en la seva pregunta.

Teresa Santacana
26/06/2016, 07:37
Bon dia! Estic d'acord en totes dues coses. Veia que aquell tros no no quedava bé i...
Perquè l'he penjada a "Principiantes", perquè fa un temps que no estic segura de lo què faig ni de lo que he fet. Ja tenc 70 anys, malgrat la foto que m'acompanya, i he de recuperar el temps que he passat amb la malaltia i, més o menys, durant un any i mig no he fet gaires fotos. He perdut pel camí, no les ganes, sinó part de la tècnica i m'està costant recuperar-la. Gràcies per les vostres opinions!

Jaume Franch
26/06/2016, 12:50
Bon dia! Estic d'acord en totes dues coses. Veia que aquell tros no no quedava bé i...
Perquè l'he penjada a "Principiantes", perquè fa un temps que no estic segura de lo què faig ni de lo que he fet. Ja tenc 70 anys, malgrat la foto que m'acompanya, i he de recuperar el temps que he passat amb la malaltia i, més o menys, durant un any i mig no he fet gaires fotos. He perdut pel camí, no les ganes, sinó part de la tècnica i m'està costant recuperar-la. Gràcies per les vostres opinions!
T'entenem.
Saps que comptes amb nosaltres per donar-te un cop de mà, si cal.
Un consell: fes fotos i púja-les, i les comentem. Aquí, a "Principiantes", a "Fotos a Criticar" o on vulguis.
Si te'n has oblidat d'algun procediment tècnic o de pujada de fotos , m'ho dius i ho arreglem.

Teresa Santacana
27/06/2016, 06:59
Bon dia i gràcies Jaume!

Teresa Santacana
27/06/2016, 07:01
Crec que ara està millor!
6113

Jaume Franch
27/06/2016, 09:10
Molt millor, Teresa !
Potser has apurat massa per baix, però molt millor així.

Aquesta foto és una petita joia per aprendre a processar una imatge.
Encara hi podríem millorar petits aspectes, si volguessim.

Lafebre
27/06/2016, 11:23
Totalment d'acord amb tots els comentaris d'en Jaume.

Teresa Santacana
29/06/2016, 06:36
Bon dia i moltes gràcies!!! Demà me'n vaig a BCN per a la revisió mèdica. Estaré fins dia 26 i aprofitaré per trobar mirades fotogràfiques que no puc trobar a Menorca. Fins prest!!!

Bep Taltavull
30/06/2016, 10:34
No crec que una fotògrafa com tu hagis de posar les teves fotos a aquest apartat de principiants. No hi estic d'acord, ara, si tu t'has de sentir més còmode fes-ho.

Potser jo també els hi posaré perque no et sentis sola :very_drunk: